• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

حداد: نوه کسی بودن دلیل صلاحیت نیست

  • کد خبر : 10023
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۳:۱۳
حداد: نوه کسی بودن دلیل صلاحیت نیست

غلامعلی حدادعادل شامگاه سه‌شنبه در بین نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) قزوین با اشاره به سه نعمت انقلاب برای کشور ایران، اظهار داشت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سه نعمت بزرگ انقلاب برای کشور ایران بوده و حضور پر شور مردم پس از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب به برکت خون شهدا است. وی بیان کرد: […]

غلامعلی حدادعادل شامگاه سه‌شنبه در بین نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) قزوین با اشاره به سه نعمت انقلاب برای کشور ایران، اظهار داشت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی سه نعمت بزرگ انقلاب برای کشور ایران بوده و حضور پر شور مردم پس از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب به برکت خون شهدا است.

وی بیان کرد: آزادی که انقلاب اسلامی برای ملت ایران به ارمغان آورد هم آزادی فردی بوده و هم آزادی جمعی؛ مقام معظم رهبری در فرمایشات خود استقلال کشور را آزادی ملت می‌دانند. استقلال و آزادی ۲ روی یک سکه هستند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گفت: هنگامی که مردم در سال ۵۷ شعار استقلال، آزادی سر دادند به دنبال آزادی به معنای فساد اخلاقی، روابط نامشروع و آسیب‌های اجتماعی نبودند بلکه استقلالی از نوع دینی و اسلامی را خواهان بودند.

حدادعادل با اشاره به اینکه کمتر از یک ماه دیگر میدان آزمایش بزرگی برای ملت ایران بوجود خواهد آمد، تصریح کرد: شرکت در انتخابات پیش رو میدان آزمایش دیگری برای مردم ایران و تداوم آرمان‌ها و اهداف انقلاب بوده که مردم با حضور حداکثری باید به وظایف خود عمل کنند.

وی با اشاره به راه‌های نفوذ دشمنان به کشور، خاطرنشان کرد: دشمنان یکی از راه‌های نفوذ در انقلاب را انتخابات می‌دانند و در این زمینه برنامه‌ها و فعالیت‌های فراوانی را در نظر گرفته‌اند که مردم با بصیرت و هوشیاری اجازه دخالت دشمنان در انقلاب و سرنوشت کشور را نخواهند داد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به فتنه ۸۸ تصریح کرد: فتنه ۸۸ در اصل اعتراض به برگزاری انتخابات نبود بلکه فتنه‌گران هدف براندازی نظام و انقلاب را در پیش گرفته بودند.

حدادعادل در ادامه بیان داشت: حس استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نظام هدف شورای نگهبان از بررسی صلاحیت‌ها است. در این بین قانون برای افراد معترض وجود داشته و ما تابع قانون هستیم.

وی افزود: اینکه آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در سخنانی گفتند ما به بیت امام بدهکار هستیم و باید به یادگاران امام احترام بگذاریم حرفی درست و صادق است اما قانون به هیچکس بدهکار نیست بلکه ما به قانون بدهکار هستیم و اینگونه حمایت اینچنینی در واقع بی‌احترامی به بیت امام  و شورای نگهبان را در پی دارد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان اظهار داشت: صرف نوه کسی بودن دلیل بر صلاحیت و عدم صلاحیت آن فرد نیست بلکه صلاحیت از طریق امتحان احراز می‌شود که در این مورد احراز نشده است.

حدادعادل گفت: وظیفه ما به عنوان نمایندگان مجلس بررسی وضعیت کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بوده که در این مسیر نیازمند تعامل مردم و دولت هستیم.

وی افزود: دولت نباید خواهان مجلس خود ساخته باشد که هر آنچه دولت انجام داد مجلس تائید کند بلکه مجلس باید مستقل بوده و با انتقاد سازنده از دولتمردان رشد و شکوفایی کشور را به ارمغان بیاورد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=10023

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.