• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

حملات به مواضع تروریست‌ها در مسیر «نبل و الزهرا» سوریه از سر گرفته شد

  • کد خبر : 10042
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
حملات به مواضع تروریست‌ها در مسیر «نبل و الزهرا» سوریه از سر گرفته شد

به گزارش دیارشهریار به نقل از خبرگزاری فارس، جبهه «حردتنین» به سوی شهرک‌های نبل و الزهراء در ریف شمال و غربی حلب شب آرامی را پشت سر گذاشت اما توپخانه ارتش و مقاومت دقایقی پیش کار را از سر گرفت. منابع میدانی گروه بین‌الملل فارس می‌گویند که از صبح امروز نیروهای ارتش سوریه و مقاومت […]

به گزارش دیارشهریار به نقل از خبرگزاری فارس، جبهه «حردتنین» به سوی شهرک‌های نبل و الزهراء در ریف شمال و غربی حلب شب آرامی را پشت سر گذاشت اما توپخانه ارتش و مقاومت دقایقی پیش کار را از سر گرفت.

منابع میدانی گروه بین‌الملل فارس می‌گویند که از صبح امروز نیروهای ارتش سوریه و مقاومت در ادامه عملیات شکست حصر چهار ساله شهرک های نبل و الزهراء، با آتش توپخانه سنگین و حملات موشکی دو روستای «رتیان» و «معرسه الخان» را در دو محور شمالی و جنوبی، یک بار دیگر هدف قرار دادند.

بنا بر این گزارش، نیروهای گروه شهید «سلام الدیراوی» سپاه بدر، حملات سنگین توپخانه و راکتی علیه مواضع تروریست‌ها در روستای «رتیان» را دقایقی پیش آغاز کردند.

نیروهای سوری و رزمندگان حزب الله، دقت عملیاتی را بیشتر، بر روی روستای معرسه الخان (در محور شمالی) متمرکز کرده‌اند و در تلاش هستند با قطع کامل خطوط امدادی به تروریست‌ها، عملیات زمینی پاکسازی این روستا را آغاز کنند.

نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان مقاومت با دقت بالایی این عملیات را انجام می‌دهند تا در عملیات زمینی ساعت‌های آینده، توسط تروریست‌ها غافلگیر نشوند.

پیشروی ارتش و مقاومت به سمت دو شهرک، از نقطه ثقل روستای «حردتنین» در دو محور شمالی و جنوبی ادامه دارد و ادامه خواهد یافت:

۱- محور اول (شمالی) از «حردتنین – معرسه الخان – مایر» است که به تل‌الزهراء در شرق نبل منتهی می‌شود

۲- محور دوم (جنوبی) از «حردتنین – رتیان – بیانون» است که به شرق «الزهراء» متصل می‌شود و ساکنان محلی در شهرک «الزهراء»‌ به خبرنگار بین‌الملل فارس گفتند که گلوله‌های شلیک شده را از روی پشت‌بام منازل خود براحتی مشاهده می‌کنند

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=10042

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.