• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

افزایش اقدامات ضدایرانی جمهوری آذربایجان/ سرکوب شیعیان نارداران به معنای اعلان جنگ با اهل بیت است

  • کد خبر : 10527
  • ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۸:۲۲
افزایش اقدامات ضدایرانی جمهوری آذربایجان/ سرکوب شیعیان نارداران به معنای اعلان جنگ با اهل بیت است

در این نشست محمدرضا کفاش با بیان این که کشور ایران بعد از فروپاشی شوروی و اعلام استقلال آذربایجان به این کشور در مسائل نظامی و پزشکی کمک های شایانی را کرده است اظهار داشت: با وجود این کمک ها روابطی که سیاست مداران آذربایجان با کشور ایران دنبال می کنند واقعی و عمیق نبوده […]

در این نشست محمدرضا کفاش با بیان این که کشور ایران بعد از فروپاشی شوروی و اعلام استقلال آذربایجان به این کشور در مسائل نظامی و پزشکی کمک های شایانی را کرده است اظهار داشت: با وجود این کمک ها روابطی که سیاست مداران آذربایجان با کشور ایران دنبال می کنند واقعی و عمیق نبوده و اقداماتی را بر علیه کشورمان انجام داده اند.

 کارشناس مسائل آذربایجان به رابطه عمیق کشور آذربایجان با رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در طول چندین سال اخیر کشور آذربایجان اقداماتی همچون خیانت در بخش نفتی به ایران، رابطه صمیمی با دشمنان ایران ،سرکوب شیعیان ، اجازه فعالیت گروه های قومی محور و ضد ایرانی و آزادی کامل یهودی ها را انجام داده است.

وی با اشاره به سفر قریب الوقوع رئیس جمهور آذربایجان به ایران ،خاطر نشان کرد: در سال ۹۳ با توجه به بیانیه مشترک ایران و آذربایجان یکی از موارد درج شده در این بیانیه به بخش امنیتی مربوط می شد که متاسفانه در طول این مدت اقدامات خصومت آمیز افزایش یافته و در یکی از این اقدامات شاهد بودیم که پهباد بلند شده از کشور آذربایجان در اطراف یکی از مراکز هسته ای ایران سرنگون شد.

وی یادآور شد: در طول سال جاری فعالیت های تجزیه طلبان در کشور آذربایجان افزایش یافته و چندین بار در مقابل کنسولگری ایران تجمع کرده اند.

در ادامه این نشست کارشناس مسایل قفقاز با بیان اینکه فاجعه نارداران همه شیعیان دنیا را غمگین کرد، توضیح داد: این اقدامات به معنای اعلان جنگ با اهل بیت است و این کارها در روابط بین ایران و آذربایجان تاثیر خواهد گذاشت.

مهدی نعلبندی به اقدامات اهانت آمیز آذربایجان علیه ایران اشاره کرد و افزود: اگر تا به امروز سکوت کرده ایم به خاطر همسایگیمان بوده است ولی این راهی که ادامه می دهند راه محمدرضا پهلوی است و عاقبت خوبی نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: ۲۰سال است کشور آذربایجان تاریخ را به گونه ای اشتباه تبیین کرده و شخصیت های ایرانی را دزدیده و به نام خودشان ثبت کرده اند.

این کارشناس مسائل آذربایجان به سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران اشاره کرد و خطاب به او گفت: مطالبه گر خون شهدا و رفع حصر زندانیان شیعیان نارداران هستیم و کاری نکنید که راه مدافعان حرم به سمت نارداران بیافتد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=10527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.