• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

یکی از این چهار نفر نماینده بستان آباد خواهد بود!

  • کد خبر : 10539
  • ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۳:۱۵
یکی از این چهار نفر نماینده بستان آباد خواهد بود!

سرویس سیاسی دیار شهریار / محمد تقی باقری الخلج رقابت برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه بستان آباد در بین ۴کاندیدا: با اینکه در زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی،از حوزه انتخابیه بستان آباد نسبت به ادوار گذشته مجلس بیشترین تعداد ثبت نام کننده را شاهد بودیم و از این شهرستان […]

سرویس سیاسی دیار شهریار / محمد تقی باقری الخلج

رقابت برای تصاحب کرسی نمایندگی مجلس دهم از حوزه انتخابیه بستان آباد در بین ۴کاندیدا:
با اینکه در زمان ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی،از حوزه انتخابیه بستان آباد نسبت به ادوار گذشته مجلس بیشترین تعداد ثبت نام کننده را شاهد بودیم و از این شهرستان یکصد هزار نفری تعداد ۱۹نفر برای تصاحب کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرده بودند که تعداد ۵نفر از این کاندیداهای محترم بارردصلاحیت ویا اینکه عدم احراز صلاحیت مواجه شدند.
۱۴کاندیدایی که  در صحنه رقابت انتخابات مجلس دهم بستان آباد باقی ماندند که عبارتند از :
۱_خانم نسرین ابقایی
۲_قادر اصغریان
۳_محمد باقری الخلج
۴_مهدی خرامش
۵_احد خیری
۶_ناصر سعید ی آذر
۷_غفور عبداللهی سفلای
۸_علی فخر آذر
۹_مجید فخری دمشقیه
۱۰_حسین کرامتی
۱۱_غلامرضا نوری قزلجه
۱۲_محمد وحدتی هلان
۱۳_حسن وحدانی چره زخون
ولی شواهد و قرائن امر حاکی از آن است که رقابت اصلی در حوزه انتخابیه بستان آباد برای تصاحب کرسی نمایندگی این حوزه در دوره دهم مجلس شورای اسلامی در بین ۴کاندیدا خواهد بود و مابقی کاندیداهای محترم این حوزه از شانس آنچنانی برای توفیق حضور در مجلس را ندارد و به احتمال زیاد نماینده دوره دهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بستان آباد از میان ۴ کاندیدا ی محترم زیر برگزیده خواهد شد،که بر اساس حروف الفبای نام خانوادگی آن ها عبارتند از:
۱- محمد باقری الخلج
کارشناس ارشد مهندسی صنایع با گرایش سیستم های اقتصادی،اجتماعی و دارای ۲۷سال سابقه خدمت آموزشی و اداری در آموزش وپرورش استان آش و شهرستان بستان آباد.
گرچه خود ایشان به دلیل سمت و مسئولیتش در اداره آموزش وپرورش مراودات و ارتباط مستقیم قابل توجهی با مردم نداشته است و ولی با توجه به اینکه پدر ایشان حاج میرزا علی باقری از روحانیون طراز اول و شناخته شده شهرستان بستان آباد می باشد که از همان سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نقش ارزنده ای در سازماندهی مردم برای مبارزه با رژیم ستم شاهی داشته است ظرفیت بسیاری مناسبی را برای معرفی شدن این کاندیدا در بین مردم شهرستان فراهم نموده است.

همچنین  دو برادر بزرگتر آقای باقری یکی فرمانده سابق انتظامی شهرستان بستان آباد و دیگری ریاست کنونی بانک ملی ایران شعبه مرکزی بستان آباد هستند.
۲- احد خیری
دارای مدرک تحصیلی دکترای کسب و کار و نماینده اصولگرای دوره هشتم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه
بستان آباد.

گرچه دکتر خیری در انتخابات دوره نهم مجلس با اقبال آنچنان مردم منطقه مواجه نشد و پس از آقای نوری قزلجه و محمد وحدتی هلان و رتبه سوم را در انتخابات کسب کرد اما عده ای شهروندان معتقدند عملکرد ضعیف آقای مهندس نوری قزلجه در پیگیری مطالبات و مشکلات مردم سبب گردیده است که به نوعی مردم منطقه نسبتا به کارآمدی و تلاشگر بودن دکتر خیری باور بیشتری پیدا کنند و بخشی از بدنه تبلیغاتی مهندس نوری در این دور از انتخابات با دکتر خیری همراه شوند.

۳- غلامرضا نوری قزلجه
کارشناس ارشد کشاورزی و دانش آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه. نماینده دوره نهم مجلس از حوزه انتخابیه بستان آباد و عضو کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس
گرچه آقای نوری قزلجه با اختلاف اندکی از نفر دوم موفق شد کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه بستان آباد را در دوره نهم مجلس از آن خود نمایند، ولی به اعتقاد بخشی از افراد جامعه به دلیل درگیر شدن با مسائل حزبی و همکاری در سیاسی کاری های روزمره طیف لاریجانی در مجلس  از پیگیری مشکلات منطقه و مطالبات مردم روستاها و شهر بستان آباد غافل ماند و بخش عظیمی از توان مهندس نوری صرف اجرایی کردن برنامه های علی لاریجانی و برآورده کردن انتظارات علی مطهری شد.

۴- محمد وحدتی هلان
رئیس سابق بیمارستان قلب شهید مدنی تبریز ،  مدیر نام آشنای بهداشت و درمان استان آش  و پای ثابت انتخابات ۵ دور اخیر مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بستان آباد

بهترین نتیجه کسب شده در انتخابات توسط دکتر وحدتی مربوط به دو دور گذشته است که رقایت ایشان با دکتر خیری به دور دوم کشیده شد و در ادامه رقابت از دکتر خیری شکست خورد.

برخی از فعالین عرصه انتخابات معتقدند که در دور گذشته برنده واقعی انتخابات دکتر وحدتی بوده و اگر به نحوی از لشکرکشی اتوبوس هایی که برای دادن رای از برخی مناطق دیگر وارد بستان آباد شده بودند ممانعت به عمل می آمد اکنون دکتر وحدتی نماینده شهرستان بستان آباد بود.

 

آن چه که تقریبا می توان قطعی دانست این است که نماینده دور دهم مجلس شورای اسلامی یکی از چهار کاندید نام برده شده است و حتی این احتمال وجود دارد که تعدای از افرادی که هنوز در صحنه رقابت باقی مانده اند در روزها و ساعات پیش رو به نفع این چهار از ادامه رقابت های انتخاباتی کنار بکشند.

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=10539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 6
  1. آیا عملکرد ضعیف نوری جبران کننده ضعفهای آقای خیری خواهد بود ؟شما در بند آقای خیری به جای گفتن سوابق و فعالیتهای ایشان فقط ضعفهای نماینده حاضر را گفتید …در ضمن آقای خیری را هم مینوشتید دانش آموخته کجاست؟در ضمن دکتر نوری نه کارشناس ارشد….خب در بند هر سه کاندید آخر به جای گفتن سوابق آنها فقط به تخریب آقای نوری پرداختید…. در ضمن برخی فعالین هم معتقدند اگر لشکر کشی اتوبوسی در دوره هشتم که به مرحله دوم کشیده شده بود و در مرحله اول رای وحدتی بیشتر بود صورت نمیگرفت باز هم دکتر وحدتی به مجلس میرفت

    • در دور دوم انتخابات هشتم دیگر نامزد ها از دکتر خیری در مقابل وحدتی حمایت کردند و این کار سبب پیروزی ایشان شد نه اتوبوس ها و …..

    • اگر به حرف برخی ها میتوان استناد کرد من هم حرف برخی ها رو گفتم

  2. دیار جان بگذار حنجره ات انقلابی باشد نه حلقوم تبلیغاتی …خودت هم میدانی ذر شهرستان بستان آباد سایتهای خبری تاثیری در انتخابات ندارد خودت را خراب نکن به جز من و دو سه نفر تحلیلهایت را نمیخوانن..

  3. البته من با طرح این تیتر در این ایام مخالفم حق بقیه افراد در این صورت ضایع میشود و مردم میبینند که احتمال پیروزیشان کم است رای نمیدهند

  4. جواب این مطلبتان فقط خاموشی است!!!!!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.