• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

۹ کشته و ۲۲ زخمی در پی وقوع انفجارهای تروریستی بغداد

  • کد خبر : 10676
  • ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱:۴۸
۹ کشته و ۲۲ زخمی در پی وقوع انفجارهای تروریستی بغداد

یک منبع در پلیس عراق امروز پنجشنبه گفت که در پی وقوع انفجار تروریستی که یک حسینیه در شمال بغداد را هدف قرار داد، شماری کشته و یا زخمی شدند. وی افزود یک عامل انتحاری در حالی که کمربند انفجاری بر تن داشت عصر امروز خود را در حسینیه الرسول الأعظم(ص) در منطقه الشعله در […]

یک منبع در پلیس عراق امروز پنجشنبه گفت که در پی وقوع انفجار تروریستی که یک حسینیه در شمال بغداد را هدف قرار داد، شماری کشته و یا زخمی شدند.

وی افزود یک عامل انتحاری در حالی که کمربند انفجاری بر تن داشت عصر امروز خود را در حسینیه الرسول الأعظم(ص) در منطقه الشعله در شمال بغداد منفجر کرد که در پی این انفجار شماری از افراد کشته و یا زخمی شده‌اند.

این منبع امنیتی گفت که آمار کشته شدگان و مجروحان این انفجار تروریستی تاکنون مشخص نشده است.

همچنین یک منبع در پلیس عراق گفت که در پی انفجار تروریستی دیگری در منطقه الشعله در شمال بغداد که بعد از انفجار تروریستی در حسینیه الرسول الأعظم به وقوع پیوست تعدادی از نیروهای امنیتی این کشور کشته و یا زخمی شدند.

این منبع افزود که یک عامل انتحاری که کمربند انفجاری بر تن داشت عصر امروز خود را میان نیروهای امنیتی که برای انتقال مجروحان و کشته شدگان انفجار تروریستی حسینیه الرسول الأعظم تجمع کرده بودند، منفجر کرد که در پی این انفجار شماری از این نیروها کشته و یا زخمی شدند.

دستگاههای امنیتی عراق اقدامات زیادی برای برقراری امنیت پایتخت انجام داده‌اند، اما تروریستها هر از گاهی با اقدامات تروریستی خود شهروندان عراقی و یا نیروهای امنیتی را هدف قرار می‌دهند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=10676

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.