• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

پاسخ آیت‌الله مکارم به موضع‌گیری‌ علیه آیت‌الله طبسی

  • کد خبر : 11254
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱:۳۲
پاسخ آیت‌الله مکارم به موضع‌گیری‌ علیه آیت‌الله طبسی

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: ان‌شاءالله شخصی به جای آیت‌الله واعظ طبسی امور تولیت آستان قدس رضوی را به دست بگیرد که بتواند به صورت آبرومندانه آن را اداره کند. آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، آیت‌الله واعظ طبسی، را شخصیتی فوق‌العاده دانست و اظهار کرد: اگر تصاویری از گذشته آستان قدس رضوی ملاحظه کنید، خواهید فهمید که آیت‌الله واعظ […]

آیت‌الله مکارم‌شیرازی گفت: ان‌شاءالله شخصی به جای آیت‌الله واعظ طبسی امور تولیت آستان قدس رضوی را به دست بگیرد که بتواند به صورت آبرومندانه آن را اداره کند.
آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، آیت‌الله واعظ طبسی، را شخصیتی فوق‌العاده دانست و اظهار کرد: اگر تصاویری از گذشته آستان قدس رضوی ملاحظه کنید، خواهید فهمید که آیت‌الله واعظ طبسی به چه اندازه ساخت و ساز داشته و این حرم را گسترش داده است.
وی احیاء موقوفات غصبی امام رضا(ع) را از فعالیت های آیت الله واعظ طبسی دانست و گفت: همین امر سبب شد تا موضع‌گیری‌های بسیاری علیه ایشان صورت گرفت و سم پاشی‌هایی انجام شد. ایشان به عنوان متولی حق تولیه داشتند؛ اما به هیچ عنوان از این حق استفاده نمی‌کردند.
این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: مرحوم آیت الله واعظ طبسی مرد بسیار متینی بود و انشاءالله شخصی به جای ایشان امور تولیت آستان قدس رضوی را به دست بگیرد که بتواند به صورت آبرومندانه آن را اداره کند و مردم هم خوشحال باشند که این حرم همچنان شکوفاست.
لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=11254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.