• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

جلسه ی شورای آموزش و پرورش بستان آباد برگزار گردید

  • کد خبر : 11866
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۷:۵۹
جلسه ی شورای آموزش و پرورش بستان آباد برگزار گردید

به گزارش دیار شهریار فتحی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در برگزاری انتخابات دوگانه و هرچه با شکوه تر شدن آن ، مصوبات جلسه ی گذشته را مرور و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک ماه اخیر را ارائه نمود . وی با طرح دستور جلسه به تشریح و بررسی […]

به گزارش دیار شهریار فتحی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در برگزاری انتخابات دوگانه و هرچه با شکوه تر شدن آن ، مصوبات جلسه ی گذشته را مرور و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک ماه اخیر را ارائه نمود .

وی با طرح دستور جلسه به تشریح و بررسی اقدامات پیش گیرانه از حوادث آخر سال و مقابله با اعتیاد به مواد مخدر ، توضیحات لازم در هر مورد را بیان کرد .

همچنین رسول نامور معاون پرورشی و تربیت بدنی در مورد اهمیت پیشگیری از حوادث آخر سال به ارسال بخش نامه و اطلاع رسانی به تمامی مدارس و نیز آگاه سازی مردم در سطح شهر اشاره نمود . وی افزود : برای آموزش ایمنی و بهداشت به همکاری هلال احمر و آتش نشانی نیاز داریم .

وی در ادامه به خلاصه ای از اقدامات صورت گرفته در مقابله با اعتیاد در بین دانش آموزان به تشکیل کلاس های آموزش خانواده در مدارس ، برگزاری دوره های آسیب شناسی خانواده ، ارسال بروشور رنگی به مدارس ، تشکیل بیش از ۳۰ جلسه ی توجیهی خانواده ها با همکاری نیروی انتظامی و بهزیستی منطقه ، مقابله با رفتارهای پر خطر ، برگزاری نمایشگاه سیار پیشگیری از اعتیاد ، شناسایی مدارس پر خطر و نیز مقابله با شیوع مصرف سیگار و قلیان در بین جوانان که زمینه ساز روی آوردن این قشر آسیب پذیر جامعه به مواد مخدر است توضیحاتی ارائه نمود .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=11866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.