• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

دولت منویات رهبری را د تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار دهد

  • کد خبر : 12522
  • ۰۶ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷
دولت منویات رهبری را د تحقق اقتصاد مقاومتی مورد توجه قرار دهد

به گزارش دیار شهریار حجت الاسلام و المسلمین سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان رعایت تقوای الهی را بالاترین سرمایه هر انسان بر شمرد و گفت: پس از مرگ خواهیم دید که در عالم آخرت هیچ چیز به اندازه تقوا در آنچا به درد انسان نمی خورد […]

به گزارش دیار شهریار حجت الاسلام و المسلمین سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان رعایت تقوای الهی را بالاترین سرمایه هر انسان بر شمرد و گفت: پس از مرگ خواهیم دید که در عالم آخرت هیچ چیز به اندازه تقوا در آنچا به درد انسان نمی خورد و نجات دهنده در آن دنیا رعایت حدود الهی است.

امام جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) ، مادران را بی نظیرترین شخصیت های جامعه دانست و گفت: باید قدردان نعمت مادران در جامعه باشیم. فرزندی که بخواهد به سعادت برسد و قرب الهی پیدا کند باید خاک پای مادرش باشد.

وی افزود: در روایات تاکید زیادی بر احترام به والدین به ویژه مادر شده است و در قرآن کریم  احترام به والدین هم عرض احترام به خدای متعال ذکر شده است.

رضوی ادامه داد: امیدواریم بانوان ما حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهند و با درس گرفتن از زندگی این بزرگوار زندگی خود را نورانی کنند.

وی افزود: غرب تمام تلاش خود را روی موضوع زن متمرکز کرده است که الگوی زن مسلمان را تغییر دهد و فرهنگ انحرافی و غیر اخلاقی خود را در تمام دنیا رواج دهد و برای مقابله با این تهاجم دشمن ، دستگاه های فرهنگی باید با ابزارهای مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) را برای جامعه تبیین کنند.

امام جمعه بستان آباد در ادامه نوروز را فرصتی برای شروع دوباره یک زندگی خدایی دانست و گفت: این ایام اگرچه ایام نو شدن و بهار طبیعت است اما باید خودمان و دلمان را بهاری کنیم تا هر روزمان نوروز باشد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد با اشاره به نام گذاری سال ۹۵ به اقتصاد مقاومتی ؛ اقدام و عمل  توسط مقام معظم رهبری توجه به توان داخلی را تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: کار و تلاش حداکثری ، مصرف معقول و منطقی و احسان و کمک رسانی عمومی سه مولفه اصلی اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی مستلزم تلاش مسئولین دولتی  و همکاری مردم است و باید دست در دست هم دهیم تا مشکلات بر طرف شود.

امام جمعه بستان آباد تلاش دشمن را متمرکز بر موضوع اقتصاد دانست و گفت: دولت محترم باید منویات رهبری را مورد توجه قرار دهد تا مشکلات ملت حل شود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=12522

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.