• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

برگزاری اردوی جهادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز

  • کد خبر : 1781
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۶:۲۶
برگزاری اردوی جهادی توسط بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز

به گزارش دیار شهریار به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، مهدی حسن‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز هدف از برگزاری اردوهای جهادی را کمک به مردم مناطق محروم استان، ایجاد روحیه همدلی، افزایش همکاری‌های ارتباط جمعی در میان بسیجیان و کسب تجربه عنوان کرد. وی گفت: این اردو در پنج بخش فرهنگی، کشاورزی، عمرانی، دامپزشکی […]

به گزارش دیار شهریار به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، مهدی حسن‌زاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز هدف از برگزاری اردوهای جهادی را کمک به مردم مناطق محروم استان، ایجاد روحیه همدلی، افزایش همکاری‌های ارتباط جمعی در میان بسیجیان و کسب تجربه عنوان کرد.

وی گفت: این اردو در پنج بخش فرهنگی، کشاورزی، عمرانی، دامپزشکی و پزشکی برگزار می‌شود و دانشجویان براساس تخصص خود، در طول مدت برگزاری این اردو برای روستائیان محروم در زمینه‌های فوق ارائه خدمت خواهند کرد.

حسن‌زاده با اشاره به سابقه برگزاری اردوهای جهادی توسط دانشگاه تبریز و اینکه این اردوها حدود هفت سال است که در روستاهای شهرهای «ورزقان» و «چاراویماق» برگزار می‌شود، تصریح کرد: امسال نیز این اردو با شرکت ۶۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در منطقه “چاراویماق” به عنوان محروم‌ترین شهرستان استان برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز اضافه کرد: اردوی جهادی بسیج دانشجویی خواهران نیز در مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر تبریز برگزار می‌شود و دانشجویان دختر دانشگاه تبریز با حضور در برخی مدارس محروم اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی دروس ریاضی، قرآن، زبان و کلاس‌های تفریحی نقاشی، کاردستی و ورزش کرده و در ضمن تدریس، مباحث اخلاقی و اعتقادی نیز به دانش‎آموزان ارائه می‌کنند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=1781

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.