• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

در این دولت افراد عقلایی روی کار آمده اند!/ اقتصاد مقاومتی با شعار و سمینار محقق نمی‌شود

  • کد خبر : 18217
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
در این دولت افراد عقلایی روی کار آمده اند!/ اقتصاد مقاومتی با شعار و سمینار محقق نمی‌شود

به گزارش دیار شهریار سعید شبستری در آیین تودیع و معارفه فرماندار بستان‌آباد، با بیان این که همه ما اعضای خانواده انقلاب هستیم و باید احساس یگانگی کنیم، گفت: اصول گرایی یا اصلاح طلبی در  شرایط کنونی موضوع اول کشور نیست بلکه اتحاد و کار جهادی برای حل مشکلات اقتصادی باید الویت اصلی در نظر […]

به گزارش دیار شهریار سعید شبستری در آیین تودیع و معارفه فرماندار بستان‌آباد، با بیان این که همه ما اعضای خانواده انقلاب هستیم و باید احساس یگانگی کنیم، گفت: اصول گرایی یا اصلاح طلبی در  شرایط کنونی موضوع اول کشور نیست بلکه اتحاد و کار جهادی برای حل مشکلات اقتصادی باید الویت اصلی در نظر گرفته شود.

وی افزود: این نظام و انقلاب با سختی به دست آمده و اگر امروز امنیتی هست ماحصل خون صدها هزار شهید و جانباز است و هم اکنون هم عده ای از جوانان رشید این کشور صدها کیلومتر بیرون مرزها از امنیت و عزت ایران اسلامی دفاع می کنند.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی، گفت: اقتصاد مقاومتی با شعار و سمینار محقق نمی‌شود و آن‌چه امروز مد نظر مقام معظم رهبری است اقدام و عمل در سایه همکاری همه بخش‌هاست.

شبستری با تاکید بر این که باید با مدیریت جهادی و از جان و دل در این عرصه وارد شویم، افزود: نباید به اقتصاد مقاومتی تنها به عنوان یک تکلیف اداری نگاه کنیم و کسانی که توان حرکت در این مسیر را ندارند باید خود را کنار بکشند.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به مشکلات اقتصادی که در آغاز فعالیت دولت تدبیر و امید گریبان‌گیر این دولت بود، گفت: ما در شرایطی دولت را تحویل گرفتیم که ۵۰۰ هزار میلیارد تومن بدهی داشت و با وجود چنین مشکلاتی سعی کردیم شرایط را بهبود ببخشیم هرچند که بخشی از مشکلات هنوز هم حل نشده است، اما تمام توان و تلاش دولت در جهت رفاه و رونق اقتصادی است و در دو سال گذشته ثبات اقتصادی قابل قبولی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۰۰۰ میلیارد تومن پروژه نیمه تمام در استان دست دولت باقی مانده است که میراث دولت گذشته است و تکمیل آن ها در شرایط کنونی برای دولت بسیار سخت و دشوار است.

وی با بیان این که پاک‌دستی و مبارزه با فساد شعار دولت یازدهم است، افزود: این دولت در مقابل دست‌اندازی به بیت‌لمال از سوی هر کسی که باشد برخورد کرده و این موضوع را در عمل هم ثابت کرده است.

شبستری ادامه داد: در این دولت افراد عقلایی روی کار آمده اند که تلاش دارند به طورم منطقی مشکلات کشور را حل کنند.

شبستری همچنین با قدردانی از فرماندار پیشین بستان‌آباد، فرماندار جدید را به استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و حرکت بر اساس برنامه توسعه شهرستان توصیه کرد و گفت مهمترین وظیفه فرماندار جدی انجام سند تدبیر و توسعه شهرستان است و ما در پایان سال عملکرد فرماندار جدید را در رابطه با اجرایی شدن این سند به قضاوت خواهیم نشست.

وی افزود: از تمام مدیران ادارات خواست برای خدمت بهتر به مردم با فرماندار همکاری کنند.

وی با تاکید بر این که باید فرصت خدمت به مردم را قدر بدانیم، افزود: مردم بهترین قاضی عملکرد مسوولان هستند و باید تلاش کنیم در پایان مسوولیت در پیشگاه مردم روسفید باشیم.

در این آیین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های یدالله قاری‌زاده در مدت دو و نیم سال تصدی فرمانداری بستان‌آباد، علی بدر شکوهی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=18217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.