• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

حرمت و کرامت ارباب رجوع در زمان مراجعه به ادارات رعایت شود

  • کد خبر : 18713
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
حرمت و کرامت ارباب رجوع در زمان مراجعه به ادارات رعایت شود

به گزارش دیار شهریار فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است، گفت: اولین و مهمترین مولفه برای دستیابی به توسعه پایدار در هر کشور ی منابع انسانی آن کشورمی باشد وانسان به عنوان محور توسعه و نقش ارزنده و بسزایی درتامین زیر ساختهای هر مجموعه یا سازمان دارد. […]

به گزارش دیار شهریار فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان است، گفت: اولین و مهمترین مولفه برای دستیابی به توسعه پایدار در هر کشور ی منابع انسانی آن کشورمی باشد وانسان به عنوان محور توسعه و نقش ارزنده و بسزایی درتامین زیر ساختهای هر مجموعه یا سازمان دارد.

علی بدر شکوهی در نخستین نشست خود با کارکنان فرمانداری بستان آباد، گفت: منابع انسانی باید به عنوان سرمایه های اصلی جامعه پرورش داده شوند و با به کارگیری سیاستهای مناسب، انگیزه تلاش و کوشش را در آنها تقویت کرد.

وی افزود: ما می توانیم با فراهم کردن فرصتهایی جهت مشارکت کارکنان در فرآیند تصمیم گیری، بهره وری سازمان را افزایش دهیم و تجربه نشان داده است که اگر تمامی سیاستگزاریها و هدفهای ما صحیح و درست باشد، ولی نیروی انسانی که میخواهد برای رسیدن به این اهداف تلاش کند، در وضعیت مطلوبی قرار نداشته باشد نمیتوان توقع داشت که سازمان به اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابد.

شکوهی در ادامه جلسه با تاکید بر تکریم ارباب رجوع و با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین و اساسی‌ترین وظایف همه ادارات و سازمانها ونهادها ودستگاه‌هایی اجرایی است افزود: مسئولان مکلفند این وظیفه را به نحو احسن انجام دهند.

وی افزود: از وظایف اصلی نهادهای دولتی بالابردن سطح آستانه تحمل در جهت تسریع در خدمات رسانی به مردم شریف است و باید حرمت و کرامت ارباب رجوع در زمان مراجعه به ادارات رعایت شود.

شکوهی همچنین بر انجام امور بر مبنای قوانین و مقررات روشن تاکید کرد و گفت: چنانچه مدیر و یا کارمندی با استناد به قانون با دید حل مسائل ، را مبنای عمل به وظایف تعریف شده اداری قرار دهد، هم در پیشگاه مردم و هم نزد خداوند متعال سربلند خواهد بود.

شکوهی در ادامه با اشاره به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی و اقدام وعمل اشاره نمود و گفت: جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری باید شبانه روزی تلاش کنیم و اقدامات خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به پیش ببریم.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=18713

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.