• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

سفره افطاری برای یک هزار نفر از نیازمندان بستان آباد

  • کد خبر : 19884
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲:۵۱
سفره افطاری برای یک هزار نفر از نیازمندان بستان آباد

به گزارش دیار شهریار به همت بنیاد خیریه یاران مهر اوجان و جمعی از خیرین شهرستان بستان آباد مراسم برای یک هزار نفر از خانواده های بی بضاعت و نیازمند شهرستان بستان آباد برگزار شد. لیلا اسلامی مدیر عامل بنیاد خیریه یاران مهر اوجان  در گفت و گو با خبرنگار دیار شهریار گفت: این مراسم […]

به گزارش دیار شهریار به همت بنیاد خیریه یاران مهر اوجان و جمعی از خیرین شهرستان بستان آباد مراسم برای یک هزار نفر از خانواده های بی بضاعت و نیازمند شهرستان بستان آباد برگزار شد.

لیلا اسلامی مدیر عامل بنیاد خیریه یاران مهر اوجان  در گفت و گو با خبرنگار دیار شهریار گفت: این مراسم افطاری در  راستای تحقق بخشیدن به نظر مقام معظم رهبری در رابطه با گسترش سفره های افطاری ساده و مردمی و با مشارکت خیران شهرستان برای اطعام خانواده های نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ، خانواده های زندانیان و معلولان برگزار شد.
نماینده سازمان های مردم نهاد شهرستان بستان آباد افزود : این مراسم همه ساله در هفتمین روز از ماه مبارک رمضان به همت خیران و با تلاش بانوان خیر موسسه برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان علاوه بر افطاری از سوی خیران بسته های غذایی بین خانواده نیازمندان توزیع می شود، افزود: نقش خیران امسال چشمگیر تر از سال های قبل نشان داده می شود.
اسلامی گفت: در سه ماهه اول امسال موسسه یاران مهر اوجان علاوه بر کمک های نقدی برای ۲۰ زوج جهیزیه اهدا کرده است.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=19884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.