• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

مردم و مسولین در بزرگداشت عید غدیر کوشا باشند

  • کد خبر : 25627
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰
مردم و مسولین در بزرگداشت عید غدیر کوشا باشند

به گزارش دیار شهریار نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بستان آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضوی در محل مسجد جامع شهرستان بستان آباد برگزار شد. حجت الاسلام رضوی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جایگاه ماه ذی الحجه خاطر نشان کرد: از ماه ذی الحجه در فرهنگ دینی به […]

به گزارش دیار شهریار نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بستان آباد به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضوی در محل مسجد جامع شهرستان بستان آباد برگزار شد.

حجت الاسلام رضوی در خطبه های نماز جمعه با اشاره به جایگاه ماه ذی الحجه خاطر نشان کرد: از ماه ذی الحجه در فرهنگ دینی به عنوان ماه ولایت یاد شده است زیرا در این ماه سالروز ازدواج حضرت علی و حضرت زهرا و اعیاد دیگر همچون غدیر خم قرار گرفته است.

رضوی گفت:عید غدیر خم از نظر شرافت افضل ترین و اعظم ترین اعیاد است.

نماینده ولی فقیه در شهرستان بستان آباد در ارتباط با مساله ی ولایت افزود: با وجود سال ها اعلام ولایت حضرت علی از طرف رسول خدا در مناسبت های مختلف به جهت اهمیت بی نظیر این مسالهٰ رسول خدا مامور شده بود در عید غدیر خم و در حضور اکثر قریب به اتفاق مسلمانان مجددا ولایت حضرت علی را اعلام کند.

رضوی گفت: ولایت محوریت اسلام در جامعه است و اسلام منهای ولایت قضیه ای بی ارزش استٰ اسلام بی ولایت و بی امام همان اسلام سعودی است که راه حج را بر حجاج ایرانی بسته و با قاتلان اسراییلی همکار و همدم است.

وی گفت:درس گرفتن از حضرت علی(ع) برای زندگی دنیا و آخرت کافی است.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به ضرورت تعظیم شعایر اسلامی خاطر نشان کرد:مردم و مسولین در تعظیم شعایر اسلامی و علی الخصوص بزرگداشت عید غدیر کوشا باشند.

امام جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به روز بزرگداشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب فارسی افزود:یکی از راه های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، تقویت روحیه خود باوری و هویت مستقل است، به این منظور بایستی در بزرگداشت سرمایه های معنوی و علمی و ادبی کشور همچون استاد شهریار کوشا باشیم.

نماینده ولی  فقیه در شهرستان بستان آباد با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دشمن استکباری در ۸ سال دفاع مقدس چنان ضرب شستی از امت مسلمان و موید به تاییدات الهی ایران خورد که هنوز جرئت اقدام نظامی بر علیه ما را ندارد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=25627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.