• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

مردم ایران استکبار‌ستیزی را از مکتب سیدالشهدا آموختند

  • کد خبر : 26375
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
مردم ایران استکبار‌ستیزی را از مکتب سیدالشهدا آموختند

به گزارش دیار شهریار؛سردار علی فضلی، در سخنانی در یادواره شهدای منطقه خیابان تبریز اظهار داشت: مردم ایران در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته و زیر پرچم ایشان به رهبری امام راحل قیام کردند که اگر این قیام نبود امروز سرنوشت کشور نامعلوم بود. وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: […]

به گزارش دیار شهریار؛سردار علی فضلی، در سخنانی در یادواره شهدای منطقه خیابان تبریز اظهار داشت: مردم ایران در مکتب امام حسین(ع) پرورش یافته و زیر پرچم ایشان به رهبری امام راحل قیام کردند که اگر این قیام نبود امروز سرنوشت کشور نامعلوم بود.

وی با بیان اینکه شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، افزود: شهدا و رزمندگان در دفاع مقدس نیز به تاسی از یاران امام حسین(ع) بر سر پیمان خود با امام‌شان ماندند و بزرگ‌ترین افتخار ما همین مسیر شهداست که برگرفته از مکتب عاشوراست.

سردار فضلی با اشاره به روحیه نیروها در زمان جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: جبهه ما جبهه عشق و داوطلبی بود و حضور نیروها نیز با خواست خودشان صورت می‌پذیرفت، برای همین روحیه‌ای وصف‌ناشدنی لبریز از جسارت و درایت در صفوف نبرد، موج می‌زد.

این فرمانده بسیج در بخش دیگر سخنان خود به توطئه‌های مختلف دشمنان از آغاز انقلاب تاکنون پرداخت و بیان کرد: این توطئه‌ها با حضور مردم و پیروی آنها از ولایت در برهه‌های مختلف ناکام ماند که غائله کردستان، ترورها و جنگ تحمیلی از جمله آنها بود.

سردار فضلی نقش راهبردی ولایت فقیه و پیروی مردم و حرکت در زیر سایه ولایت را از مهم‌ترین اتفاقات پس از انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: برعکس نظام طاغوت، رهبری و ولایت نقش اساسی در زندگی مردم و پیروزی‌ها و موفقیت کشورمان دارد.

در این یادواره که به همت حوزه امام حسن(ع) سپاه غدیر تبریز در مسجد غریبلر از کتاب «پرستوهای غریب» رونمایی شد.

پیش از این یادواره هم سردار فضلی به همراه مسؤولان سپاه عاشورا از خانواده شهیدان رحیمی دیدار کرد.

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=26375

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.