• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

دولت از کارآفرینان و مشاغل زودبازده حمایت کند

  • کد خبر : 26665
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳
دولت از کارآفرینان و مشاغل زودبازده حمایت کند

محمد وحدتی گفت: در راستای اشتغال زایی به کمک بهزیستی کشور نیاز داریم و دولت باید از کارآفرینان و مشاغل زود بازده حمایت کند.

محمد وحدتی در شورای اداری شهرستان بستان‌آباد اظهار کرد: امروز شاهدیم که دولت تلاش خود را در راستای حل مشکلات مردم از جمله بیکاری، حاشیه‌نشینی، اعتیاد و… بر اساس عقلانیت و با تکیه بر دانش و کارشناسان متخصص انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: امروزه در سایه تعاملی که دولت تدبیر و امید با مجلس دارد، مشکلات گام به گام حل خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه شهرستان بستان‌آباد ۱۰ هزار نفر جمعیت و ۹ دهستان دارد، بیان کرد: شعار ما “۹ دهستان ۹ تولید” بوده و ما نیز در تلاش برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی هستیم و کارمان را نیز در این خصوص شروع کرده‌ایم؛ چرا که در دهستان‌های ما افرادی متبحر و خلاق حضور داشته و می‌توانند تولیدات درون‌زا ایجاد کنند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس با اشاره به کارآفرینی مردم روستای آلاناق، تاکید کرد: در این روستا عده‌ای خودجوش و بدون هیچ اعتبار دولتی شروع به تولید قارچ کرده و آن را به تبریز صادر می‌کنند، این گروه روزانه هزار کیلو قارچ تولید کرده و برای ۲۰ نفر کارآفرینی کرده‌اند.

نماینده مردم بستان‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تولید قارچ در روستای آنالاق، برای چند نفر نیز به صورت غیرمستقیم کار ایجاد کرده است؛ از این رو ما نیز در نظر داریم در هر دهستان استعدادها را شناسایی کرده و در راستای کارآفرینی به کار بگیریم.

وی در این خصوص تشریح کرد: در زمینه‌ی کارآفرینی در تلاش هستیم، با پرداخت تسهیلات بلاعوض و یا با درصد کم به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی، اشتغال‌زایی کنیم، در این راستا نیز به کمک بهزیستی کشور نیاز داریم و دولت باید از کارآفرینان و مشاغل زود بازده حمایت کند.

گفتنی است؛ جلسه‌ی شورای اداری شهرستان بستان‌آباد با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مسئولان این شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شده و طی آن مسئولان به بحث و بررسی در خصوص مسائل و مشکلات اداره بهزیستی پرداختند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=26665

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.