• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
وزیر دفاع خبر داد:

آماده‌ایم صفر تا صد صنعت ریلی را تامین و تجهیز کنیم

  • کد خبر : 26715
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲
آماده‌ایم صفر تا صد صنعت ریلی را تامین و تجهیز کنیم

وزیر دفاع از آمادگی وزارتخانه متبوعش برای تأمین صفر تا صد نیازهای صنعت ریلی کشور خبر داد و گفت: حاضریم برنامه توسعه راه‌آهن کشور را با بهترین کیفیت و استاندارد زمانی دنیا اجرا کنیم.

سردار حسین دهقان در مراسم امضای تفاهمنامه «تامین تجهیزات حفاظتی و اطفای حریق مورد نیاز برای حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور» با استفاده از ظرفیت صنایع دفاعی گفت: وزارت دفاع حاضر است برنامه توسعه راه‌آهن کشور را اجرایی کرده و در این مسیر کار را با کیفیت و زمانبندی استانداردی که در همه جای دنیا وجود دارد، پیش ببرد.

وزیر دفاع افزود: وزارت دفاع صفر تا صد صنعت ریلی کشور را پشتیبانی خواهد کرد و ظرفیت تولید واگن این وزارتخانه در سال هزار دستگاه است ضمن اینکه تجهیزات کنترل، سوزنبانی و سیگنالینگ را نیز تولید خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: وزارت دفاع قادر است دوربین‌های پیشرفته سیستم‌های ارتباطی و ناوبری را به طور کامل تأمین کرده و ناوگان بالگردی کشور را نیز در هر کلاسی تأمین و تجهیزات مورد نیاز آن را تولید کند.

این عضو کابینه یازدهم از توانایی تأمین ناوگان هواپیمایی سبک تا ظرفیت ۵۰ نفر در وزارت دفاع را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: از این پس نباید نگاه ما به دیگران به نحوی باشد که به ما کمک کنند و علاوه بر اینکه پول دریافت می‌کنند، ناز کرده و بر سر ما منت بگذارند و هر کجا هم که خودشان خواستند ما را به تسلیم بکشانند.

دهقان خاطرنشان کرد: اکنون حاضریم برنامه توسعه راه‌آهن کشور را با ساز و کار مد نظر سازمان برنامه و بودجه اجرا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر،  در این مراسم محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی و معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با وزارت دفاع تفاهمنامه چهارجانبه همکاری امضا کردند.

اخبار تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=26715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.