• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام جمعه بستان آباد:

ایجاد پارک بانوان در شهر بستان آباد یک مطالبه بر زمین مانده است

  • کد خبر : 26874
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
ایجاد پارک بانوان در شهر بستان آباد یک مطالبه بر زمین مانده است

حجت الاسلام و المسلمین سید رضا رضوی با انتقاد از نبود پارک بانوان در شهر بستان آباد از مسئولین امر و به خصوص شهرداری خواست تا با ایجاد فضایی امن و مناسب زمینه تفریح سالم بانوان رافراهم کنند.

به گزارش دیار شهریار حجت الاسلام و المسلمین سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  با اشاره به عزاداری های پر شور محرم ضمن تقدیر از حضور همه جانبه مردم از نیروهای امنیتی و انتظامی که در برقراری نظم این ایام تلاش کردند تشکر کرد.

امام جمعه بستان آباد در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به اینکه با پایان ماه محرم نباید آمان امام حسین (ع) و هدف آن حضرت هم فراموش شود گفت: ندای هل من ناصر امام حسین (ع) یک ندای همیشگی است و در هر لحظه و هر مکان یک کربلا است.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی مصداق بارز کربلا  را در شرایط حاضر  جنگ با تکفیری  ها عنوان کرد و گفت: رساندن کمک های مالی و امکانات به مدافعان حرم یک امر ضروری و لازم است و مردم ما بهتر است نذورات خود را متوجه این امر بکنند.

رضوی در  ادامه حمایت های مالی و تجهیزاتی را از همایش بزرگ پیاده روی اربعین لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: امیدواریم مردم ما بیش ز سال گذشته با حضور خود این همایش بزرگ را رقم بزنند و دنیا شاهد این شکوه و عظمت باشد و کسانی که امکان شرکت در این همایش را ندارند با اهدای تجهیزات و وسایل مورد نیاز می توانند سهمی  در این گردهمایی بزرگ داشته باشندو امام حسین (ع) را یاری کنند.

امام جمعه بستان آباد در بخش پایانی خطبه ها با اشاره به هفته تربیت بدنی گسترش ورزش را در جامعه یک امر مهم عنوان کرد و گفت: پیشگیری از بسیاری از بیماری های جسمی و روحی مستلزم ترویج وزش در بین خانواده ها است و باید امر ورزش در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

وی با انتقاد از نبود پارک بانوان در شهر بستان آباد از مسئولین امر و به خصوص  شهرداری  خواست تا با ایجاد فضایی امن و مناسب زمینه تفریح سالم بانوان رافراهم کنند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=26874

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.