• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
"هر خانواده یک پتو"

تاکید فرمانده سپاه عاشورا بر لزوم افزایش کمک های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی

  • کد خبر : 27733
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۳
تاکید فرمانده سپاه عاشورا بر لزوم افزایش کمک های مردمی به جبهه مقاومت اسلامی

فرمانده سپاه عاشورا، «پتو» را جزو نیازهای اساسی جبهه مقاومت اسلامی بر می شمارد و می افزاید: اگر هر خانواده آذربایجانی یک تخته «پتو» به جبهه مقاومت اسلامی کمک کند، می توان به تامین چهارصد هزار تخته پتو امیدوار بود.

هنوز آفتاب بیرون نزده است که در دفتر کار سردار کریمیان حاضر می شوم. موضوع جلسه را نمیدانم اما قبل از شروع رسمی جلسه با آقای ایرانزاد مسئول ستاد پشتیبانی جبهه مقاومت اسلامی و اقای احمد زاده مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا سلام و علیک می کنم. با دیدن ایشان به ذهنم خطور می کند که جلسه در خصوص جمع آوری کمک های مردمی برای جبهه مقاومت اسلامی است.

راس ساعت ۷ صبح جلسه رسماً شروع می شود. سردار کریمیان درباره اوضاع حلب توضیح می دهد و می گوید: با آزادسازی بخش هایی از حلب توسط ارتش سوریه، مردمی که چند سال در اسارت تکفیری ها بودند به دامن ارتش پناه آورده اند و از این رو نیازمند کمک رسانی هستند. فرمانده سپاه عاشورا، «پتو» را جزو نیازهای اساسی جبهه مقاومت اسلامی بر می شمارد و می افزاید: اگر هر خانواده آذربایجانی یک تخته «پتو» به جبهه مقاومت اسلامی کمک کند، می توان به تامین چهارصد هزار تخته پتو امیدوار بود. از این رو باید در قالب شعار “هر خانواده یک تخته پتو” در مساجد و محلات به جمع آوری کمک های مردمی همت نمود.

سردار کریمیان در ادامه از وضعیت بغرنج مردم بی پناه سوریه گزارش داد و افزود: مردم سوریه در بخشهای تحت اشغال تکفیریها آواره اند و از ابتدائی ترین امکانات نیز محروم هستند. وی تصریح می کند: امکاناتی نظیر پتو، لباس گرم و حتی وسایل آشپزخانه جزو نیازهای اصلی مردم آواره سوری است که ضرورت دارد مردم عزیز استان آذربایجانشرقی برای تامین این اقلام آستین بالا بزنند. وی تاکید میکند: حتی اقلام مستمعلِ قابل استفاده نیز می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات مردم سوریه باشد.
سردار کریمیان می افزاید: مردم انقلابی استان کمک های نقدی  خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۰۶۰۲۲۵۰۲۳   واریز نمایند.

این رزمنده و آزاده دوران دفاع مقدس به پیشینه درخشان مردم آذربایجان در دفاع از مظلوم اشاره میکند و می گوید: تاریخ این سرزمین گواه است که هرجا مظلومی تحت ستم قرار گرفته مردم آذربایجان در امداد رسانی و دستگیری از مظلوم پیش قدم بوده اند و حال اینکه مردم سوریه در خط مقدم مبارزه با صهیونیست ها و تکفیری ها قرار دارند و از این بابت حمایت از این مردم ضرورت بیشتری پیدا می کند.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان از برگزاری جلسات متعدد با سایر اقشار و گروه های مردمی برای تامین نیازهای مردم بی پناه سوریه خبر داد و افزود: امیدواری های بسیاری وجود دارد که حلب به طور کامل آزاد شود و اگر این اتفاق بیفتد کمک های بیشتری متوجه مردم ایران اسلامی خواهد بود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=27733

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.