• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
وحدتی عنوان کرد:

عملکرد تأسف آور دولت در برخورد با صاحبان فیش نجومی/ دولتمردان انقلابی و شفاف عمل کنند/ نمی توان بر روی این موضوعات سرپوش گذاشت

  • کد خبر : 27754
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۲۴
عملکرد تأسف آور دولت در برخورد با صاحبان فیش نجومی/ دولتمردان انقلابی و شفاف عمل کنند/ نمی توان بر روی این موضوعات سرپوش گذاشت

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم دولتمردان تدبیر و امید با حرکت های انقلابی و شفاف خاطیان را به قوه قضاییه معرفی کنند تا این قوه نیز در راستای عمل به وظایف خود، با آنها شدیداً برخورد نماید.

محمد وحدتی در گفتگو با خبرنگار ائل با اشاره به تاکید مجدد مقام معظم رهبری برای برخورد قاطعانه با فیش های نجومی، اظهار کرد: خوشبختانه خانه ملت عملکرد نظارتی مناسبی در این خصوص داشت و اکنون نیز منتظر حرکت های بعدی از سوی دولت می باشیم.

وی با اظهار تأسف از حرکت کُند دولت در مواجهه با این موضوع و عدم روشنگری مناسب، ادامه داد: انتظار نداشتیم دولتمردان در برخورد با این موضوع مهم که دغدغه رهبری و مجلس و افکار عمومی می باشد، اینگونه رفتار نماید.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک اتفاق ناگواری در این خصوص روی داده و همه نیز نسبت به وقوع آن ایمان دارند، ابراز داشت: حال دولت نباید با سرپوش گذاشتن بر روی آن درصدد پنهان ساختن موضوع باشد، چراکه مردم خود آگاهند و نسبت به اتفاقات رخ داده از خود بصیرت نشان می دهند.

وی با بیان اینکه نباید دولتمردان به گونه ای عمل کنند که موجبات بی اعتمادی مردم به خدمتگذاران را رقم بزند، گفت: مهم نیست، افرادی که صاحبان این فیش های نجومی بوده اند، چه کسانی می باشند، همه افرادبدون استثنا باید به قوه قضاییه برای رسیدگی و اعمال قانون معرفی شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکید کرد: با معرفی صاحبان فیش نجومی و ارجاع آنان به قوه قضاییه، این اتفاق هم عبرتی برای سایرین می شود و هم اعتماد به مسوولین در کشور نهادینه شده و هم حقوق مردم به بیت المال نیز برگردانده می شود.

وحدتی در پایان با بیان اینکه به دولتمردان توصیه می کنم سعی نکنند بر این موضوعات سرپوش بگذارند، خاطرنشان کرد: امیدوارم دولتمردان تدبیر و امید با حرکت های انقلابی و شفاف خاطیان را به قوه قضاییه معرفی کنند تا این قوه نیز در راستای عمل به وظایف خود، با آنها شدیداً برخورد نماید.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=27754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.