• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

تحقق شهر بدون گدا، طلاق و معتاد در آذربایجان‌شرقی

  • کد خبر : 2791
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳
تحقق شهر بدون گدا، طلاق و معتاد در آذربایجان‌شرقی

به گزارش دیار شهریار،حسن استوارآذر ظهر امروز در کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در ۶ شهر آذربایجان‌شرقی علاوه بر تبریز زندان وجود دارد، اظهار داشت: در جلسه امروز فرمانداران این شهرستان‌ها نیز حضور دارند و تشکیل جلسه در محل زندان تبریز به علت نزدیک بودن محیط جلسه با یک محیط […]

به گزارش دیار شهریار،حسن استوارآذر ظهر امروز در کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در ۶ شهر آذربایجان‌شرقی علاوه بر تبریز زندان وجود دارد، اظهار داشت: در جلسه امروز فرمانداران این شهرستان‌ها نیز حضور دارند و تشکیل جلسه در محل زندان تبریز به علت نزدیک بودن محیط جلسه با یک محیط آسیب دیده از ناهنجاری‌های اجتماعی است.

وی بیان کرد: امروز سومین جلسه کار گروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود و نیازمند این هستیم تا جلسات دیگر سریع‌تر برگزار شود تا موضوعات تخصصی‌تر بررسی شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی افزود: در زمینه حل مشکلات اجتماعی و فرهنگی استان مصوبات مختلفی داشته‌ایم که یکی از این مصوبات مهم عاری شدن استان از معتادان متجاهر است و در این زمینه شورای مبارزه با مواد مخدر نیز برنامه‌هایی خواهد داشت و نمایندگان مجلس نیز پیگیر تحقق کامل این مسئله هستند.

وی ادامه داد: تحقق شهرهای بدون گدا، بدون طلاق و بدون معتاد در شهرستان‌های مختلف استان پیگیری می‌شود تا در هر شهرستان استان یکی از معضلات اجتماعی حل و فصل شود.

استوار آذر افزود: در جلسه شماره ۷۲ شورای اجتماعی کشور نیز مسائل مختلفی مطرح شده که یکی از موضوعات مهم این جلسه کشوری ارائه گزارشی از وضعیت اجتماعی، فرهنگی زندان‌ها و مسائل و مشکلات خانواده‌های زندانیان است که در همین زمینه از مسائل و مشکلات زندان تبریز نیز گزارشی توسط مسئولان این مرکز ارائه می‌شود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=2791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.