• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس

شغل‌های یک ساعته و کاذب در آمار اشتغال وزیر را به مجلس می‌کشاند/تغییر پیاپی مدیریت در «شستا»

  • کد خبر : 27918
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
شغل‌های یک ساعته و کاذب در آمار اشتغال وزیر را به مجلس می‌کشاند/تغییر پیاپی مدیریت در «شستا»

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام این خبر که تزلزل مدیریتی در هلدینگ بزرگ شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی «شستا» یک محورسؤالات نمایندگان از وزیر رفاه است، گفت: آقای ربیعی درباره احتساب یک ساعت شغل در هفته در آمار شاغلان پاسخ دهد.

سیدناصر موسوی لارگانی، نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به دعوت علی ربیعی وزیر رفاه به مجلس پیرامون سؤالات برخی نمایندگان اظهار داشت: یکی از سؤالات مهم، مدیریت شستا و تغییر پیاپی آن است که نشان می‌دهد یک نوع تزلزل در تصمیم‌گیری سازمان تأمین اجتماعی وجود دارد.

وی افزود: آقای ربیعی باید در رابطه با وضعیت این هلدینگ بزرگ اقتصادی پاسخ دهد که چرا این تغییرات پیاپی در حال انجام است؟

وی یکی دیگر از سؤالات از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بحران بیکاری و اعلام آمارهایی برای اشتغال کشور عنوان کرد و گفت: دولت هم‌اکنون یک ساعت شغل در هفته را به عنوان آمار اشتغال اعلام می‌کند که منطقی و قابل پذیرش نیست.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، علاوه بر این وجود شغل‌های کاذب و غیرمتعارف را در آمارهای اشتغال دولت بررسی کرده و تأکید کرد: یک ساعت شغل در هفته و شغل‌های کاذب نمی‌تواند معیشت افراد و خانواده‌هایشان را تأمین کند پس باید اصلاحاتی در این خصوص انجام پذیرد.

به گزارش فارس، پیش از این نیز عبدالرضا مصری نماینده مجلس نیز در رابطه با تغییرات و مدیریتی شرکت سرمایه‌گذاری و تأمین اجتماعی و همچنین تخلفات سازمان تأمین اجتماعی، سؤالاتی را آماده کرده که این هفته با دعوت از وزیر کار در صحن علنی مجلس، مطرح خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=27918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.