• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
فرمانده سپاه عاشورا در گفت‌وگو با آناج مطرح کرد؛

برپایی بیمارستان صحرایی در فاصله سه هزار کیلومتری تبریز/ ۴۰۰ نفر به مدت شش روز به محرومانِ منطقه سنگان خدمات‌ درمانی ارائه می‌کنند

  • کد خبر : 27976
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
برپایی بیمارستان صحرایی در فاصله سه هزار کیلومتری تبریز/ ۴۰۰ نفر به مدت شش روز به محرومانِ منطقه سنگان خدمات‌ درمانی ارائه می‌کنند

سردار کریمیان گفت: سنگان از توابع چابهار، منطقه‌ای محروم و کم برخوردار از منابع و امکانات است که قریب سه هزار کیلومتر با تبریز فاصله دارد اما بیمارستان شهید محلاتی آذربایجان‌شرقی در این منطقه بیمارستان صحرایی دایر نموده است تا خدمت‌رسان مردم باشد.

سردار غلام عسکر کریمیان که برای مراسم افتتاح این بیمارستان به چابهار سفر کرده است، به خبرنگار آناج می‌‌گوید: بهداری نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند سالی است به ایجاد بیمارستان‌‌های صحرایی اقدام کرده و در آخرین مورد نیز بیمارستان شهید محلاتی تبریز را در منطقه سنگان از توابع چابهار بیمارستان صحرایی راه اندازی کرده است.

فرمانده سپاه عاشورا درباره جزئیات این بیمارستان اینگونه توضیح می‌‌دهد: بیمارستان صحرایی کوثر با کادر پزشکی متخصص و فوق متخصص، با دو اتاق جراحی و همچنین اتاق‌‌های سونوگرافی، رادیولوژی، زنان زایمان و با پشتیبانی بیش از ۴۰۰ نفر کادر درمانی دایر شده است.

وی در همین باره می افزاید: پزشکانی در این بیمارستان صحرایی حضور یافته‌‌اند که در حالت عادی برای بیماران خود نوبت چند ماهه می‌‌دهند اما برای خدمت به مردم محروم به مدت یک هفته در منطقه سنگان حضور یافته‌‌اند.

این رزمنده دوران دفاع مقدس به استناد به جمله‌‌ای از رهبر معظم انقلاب که می‌‌فرمایند “بزرگترین مبارزه با آمریکا خدمت به مردم است”، ابراز می‌کند: مسئولین ما باید حقیقتاً به فکر خدمت به مردم باشند چرا که اگر پایگاه مردمی نظام تضعیف شود خودِ نظام در حقیقت تضعیف می‌شود؛ اگر مردم پای کار باشند قدرت ملی بالا خواهد رفت و اگر قدرت ملی بالا برود بازدارندگی کشور و نظام تامین خواهد شد.

سردار کریمیان درباره زمان ارائه خدمات در این بیمارستان صحرایی هم می‌‌گوید: از امروز دوشنبه به مدت ۶ روز به طور شبانه‌روزی در بیمارستان کوثر شهید محلاتی به مردم منطقه چابهار خدمات داده خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان می‌سازد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران تامین امنیت این بیمارستان را بر عهده دارند و مردم بومی منطقه و مسئولین شهری و استانی برای راه اندازی بیمارستان صحرایی همکاری کرده‌‌اند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=27976

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.