• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد:

توهین به مقدسات مذاهب اسلامی کمک به دشمنان اسلام است

  • کد خبر : 28018
  • ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
توهین به مقدسات مذاهب اسلامی کمک به دشمنان  اسلام است

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ایام هفته وحدت را فرصتی برای تجدید همدلی ها و نزدیکی مذاهب اسلامی عنوان کرد و گفت: ابتکار امام راحل (ع) در نام گذاری این ایام زمینه ای بسیار خوبی برای تقریب مذاهب است.

به گزارش دیار شهریار سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در گفتگوی با خبرنگار دیار شهریار ضمن اشاره به ضرورت وجود وحدت در میان مسلمانان تمام موفقیت های کشور را در برهه هایی چون پیروزی انقلاب اسلامی ، عبور از موانع بعد از انقلاب ، ۸ سال دفاع مقدس ، تحریم های مختلف کشور را مرهون اتحاد مردم با قومیت ها و مذاهب و سلایق سیاسی مختلف دانست.

محمدی ادامه داد: توصیه اکید قرآن اتحاد و انسجام مسلمانان است و اگر کشورهای اسلامی با احترام به مذاهب همدیگر حول دستورات صریح قرآن جمع شوند دشمنان اسلام در رسیدن به اهداف خود ناکام می مانند چراکه وحدت قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد گفت: استکبار جهانی به دنبال تفرقه بین مسلمانان است و سال هاست طبق نظریه تفرقه بنداز و حکومت کن در منطقه ما اهداف خود را دنبال می کنند.

وی تحریک عواطف مذهبی مسلمانان و توهین به مقدسات مذاهب را اشتباهی بزرگ خواهد و افزود: کسی که به مذاهب مختلف و مقدسات آن ها توهین می کند دانستع یا ندانسته به دشمن کمک می کند و اگر ریشه یابی درستی داشته باشیم منشا اینگونه حرکات وحدت شکنانه و نادرست به سرویس های جاسوسی اسرائیل و انگلیس می رسد.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ایام هفته وحدت را فرصتی برای تجدید همدلی ها و نزدیکی مذاهب اسلامی عنوان کرد و گفت: ابتکار امام راحل (ع) در نام گذاری این ایام زمینه ای بسیار خوبی برای تقریب مذاهب است و امیدواریم مسلمانان با اتحاد و انسجام بیشتر منطقه را از لوس وجود غربی هایی که عامل ایجاد و حمایت از تروریست ها هستند پاک کنند.

 

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=28018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.