• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
دادستان بستان آباد:

تشکیلات قضایی از سرمایه گذاری های مشروع حمایت می کند

  • کد خبر : 28270
  • ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
تشکیلات قضایی از سرمایه گذاری های مشروع حمایت می کند

دادستان بستان آباد گفت: تشکیلات قضایی از سرمایه گذاری های مشروع و قانونی در جهت رونق تولید و افزایش اشتغال حمایت می کند.

به گزارش دیار شهریار احمد شیرعلیزاده در نشستی با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان، اظهارکرد: سیاست کلی قوه قضاییه بر حمایت از سرمایه گذاری های مشروع بوده و تلاش ریاست کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و مقام های قضایی بستان آباد نیز در این راستاست.
وی با اشاره به حضور رییس کل دادگستری استان در بستان آباد و تشکیل جلسه با مدیران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی عالی نسب، رفع موانع تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی از اهداف نظام و منویات رهبری است.
شیرعلیزاده با اشاره به موضوع معارضان در برخی شهرک های صنعتی،‌ ادامه داد: توصیه های رهبر معظم انقلاب و سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران بر این محور است که برای گرفتن حق باید از مراجع قانونی اقدام کرد و اغتشاش و تشنج آفرینی هیچ گاه کارساز نخواهد بود.
وی اظهارکرد:‌ تشکیلات قضایی خود را موظف به دفاع از حق می داند و در این راه هیچ گونه نرمشی از خود نشان نخواهد داد.
دادستان بستان آباد اعلام کرد: پیرو دستور صادره از طرف ریاست محترم دادگستری استان موضوع معارضین شهرک صنعتی عالی نسب در دستور کار قرار گرفته و برخورد با معارضان بر اساس قانون و بدون مماشات انجام خواهد شد.
وی با تاکید بر حمایت از تولید، گفت: تنها راه نجات کشور و رسیدن به اقتصاد پایدار حمایت از صنعت و اقتصاد دانش بنیان است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی نیز در این نشست با اشاره به سیاست دولت مبنی بر هدایت هر گونه سرمایه گذاری صنعتی به شهرک های صنعتی، گفت: هدف دولت از این اقدام تجمیع واحدها و کنترل مسایل زیست محیطی و نیز کاهش هزینه خدمات رسانی به واحدهای تولیدی است.
سیدمرتضی نیرومند اسکویی اضافه کرد:‌ همراهی تشکیلات قضایی با شرکت شهرک های صنعتی قوت قلبی برای همکاران و همه صنعتگران به شمار می رود و حضور رییس کل دادگستری استان در شهرک صنعتی عالی نسب موجب دلگرمی صنعتگران شده است.
وی ابراز امیدواری کرد با افزایش همکاری های تشکیلات قضایی و حمایت قضایی از سرمایه گذاری رشد سرمایه گذاری صنعتی در استان تسریع شود.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=28270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.