• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام جمعه بستان آباد:

راهپیمایی۲۲بهمن شاخص ومعیار قدردانی ملت از نظام اسلامی است

  • کد خبر : 28679
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۲
راهپیمایی۲۲بهمن شاخص ومعیار قدردانی ملت از نظام اسلامی است

رضوی گفت:راهپیمایی ۲۲ شاخص ومعیار قدردانی ملت از نظام اسلامی است که مردم قدرشناس به پاس قدردانی از نظام وانقلاب اسلامی وشهدا مشت محکمی به دهان استکبارخواهندزد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا رضوی امام جمعه بستان آباد در مراسم گرامیداشت دهه فجر ودرجمع مردم روستای قره بابا، بااشاره به سالروز ولادت حضرت زینب (س) گفت:چیزی که زینب س را جاودانه کرده رضایت به رضای خدا وشکر الهی درسخت ترین روز تاریخ ودرروز عاشورا بود که فرمود :ما رایت الا جمیلا.
وی در ادامه دهه فجررافرصتی برای شکرانه نعمتهای الهی برملت ایران دانسته وافزود:عجیبتروشگفت انگیزتر از پیروزی انقلاب دوام این نظام در طول این دوران است که باوجود همه هجمه ها ووتوطئه های دشمنان با قدرت به حیات خودادامه میدهد.
حجت الاسلام رضوی ادامه داد:۳۸ سال تحریم اقتصادی،ترور رئیس جمهور.رییس دستگاه قضایی ،۸ سال جنگ و فتنه های مختلفی که درطول این سالها براین ملت ونظام تحمیل کردند هرکدام به تنهایی میتوانست یک نظام رابطورکلی ساقط کند.اما تاوقتی شهدا رافراموش نکنیم و گوش به فرمان رهبری باشیم قطعا پیروزی با ماست.
وی همچنین بااشاره به اظهارات سخیف رئیس جمهورجدید آمریکا گفت:اظهارات و شیطنتهای دولت آمریکا ورئیس جمهورجدید این کشور در خصوص این نظام نشانه عظمت ملت ونظام اسلامی و ترس و واهمه آنها از اینهمه هیبت وعظمت است.
امام جمعه بستان آباد درپایان تاکید کرد:چیزی که مهم است و عامل دوام وعظمت انقلاب است قدرشناسی مردم و در خط شهدا ورهبری حرکت کردن است و راهپیمایی ۲۲ شاخص ومعیار قدردانی ملت از نظام اسلامی است که مردم قدرشناس به پاس قدردانی از نظام وانقلاب اسلامی وشهدا مشت محکمی به دهان استکبارخواهندزد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=28679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.