• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
مدیر عامل هلال احمر استان خبر داد؛

اختصاص ۲۰میلیارد ریال برای تجهیز پایگاه امدادی سعیدآباد

  • کد خبر : 28765
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
اختصاص ۲۰میلیارد ریال برای تجهیز پایگاه امدادی سعیدآباد

کنعانی گفت: در تلاشیم تا با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال نواقص موجود در پایگاه سعیدآباد را رفع کنیم.

به گزارش دیار شهریار، همایش امدادگران و داوطلبان هلال احمر بستان آباد شامگاه سه شنبه با حضور مدیرعامل هلال احمر آذربایجان شرقی، فرماندار بستان آباد، جمعی از مسئولان و داوطلبان و امدادگران هلال احمر این شهرستان برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی در این همایش با اشاره به اهمیت ویژه پایگاه امدادی و پشتیبانی سعید آباد در پوشش و پشتیبانی از حوادث در منطقه از آن بعنوان سرمایه ملی نام برد و گفت: به زودی کلنگ احداث ساختمان اداره ای این پایگاه نیز به زمین زده می شود.

سعید کنعانی با بیان اینکه  این پایگاه در زمینی به مساحت ۱۰ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال احداث شده افزود: در تلاش هستیم با تخصیص ۲۰ میلیارد ریال نواقص موجود در پایگاه سعیدآباد را به صورت اولویت بندی و نیازهای منطقه رفع کنیم.

وی در ادامه از داوطلبان  بعنوان سرمایه های اصلی هلال احمر نام برد و خاطر نشان کرد: در بحث ساماندهی و خدمات رسانی و مدیریت داوطلبان کارهایی صورت گرفته تا کیفیت، سرعت و دقت خدمات و امدادهای هلال احمر در مواقع بحرانی و بروز حوادث احتمالی به حداکثر برسد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی همچنین از اجرای طرح خانه هلال در همه روستاهای استان خبر داد و افزود: با ایجاد خانه هلال در روستاها، روستاییان وداوطلبان آموزش های لازم رابرای امداد و نجات خواهند دید.

کنعانی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: تلاش می کنیم با اجرای شعار هر خانواده یک آموزش دیده تلفات اجتماعی و اقتصادی در مواقع بحران و بروز حوادث در جامعه را به حداقل برسانیم.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=28765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.