• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

انجام ۱۱ عملیات و امدادرسانی به ۲۷ تن حادثه دیده

  • کد خبر : 2884
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۸:۰۷
انجام ۱۱ عملیات و امدادرسانی به ۲۷ تن حادثه دیده

به گزارش دیار شهریار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، این حوادث در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به وقوع پیوسته‌اند که نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای به همراه سایر نیروهای امدادی ضمن مداوای سرپایی مصدومین اقدام به رهاسازی و پاکسازی محل حادثه و کمک به هدایت خودروها کرده‌اند. بنابر گزارش دریافتی […]

به گزارش دیار شهریار به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی، این حوادث در محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی استان به وقوع پیوسته‌اند که نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای به همراه سایر نیروهای امدادی ضمن مداوای سرپایی مصدومین اقدام به رهاسازی و پاکسازی محل حادثه و کمک به هدایت خودروها کرده‌اند.

بنابر گزارش دریافتی از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات‌های امدادی استان در هفته گذشته یکی از محورهای پر‌حادثه اتوبان پیامبر اعظم بود که در این مسیر نجاتگران به ۳ فقره تصادف و واژگونی امدادرسانی کردند.

این حوادث شامل واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۵۷ آزاد‌راه تبریز- زنجان حوالی روستای آغچه کهل بستان‌آباد، برخورد سواری پژو با گاردریل بعد از عوارضی تبریز- بستان‌آباد و برخورد تریلی با تریلی در کیلومتر ۱۴۰ آزاد راه تبریز- زنجان حوالی روستای بارگاه چاراویماق بودند که در این حوادث ۸ تن حادثه دیده بودند که نجاتگران پایگاه‌های سیدالشهدای بستان‌آباد، شهدای بارگاه چاراویماق و پست تابستانی تبریز اقدام به امدادرسانی کرده و یک تن از مجروحین را به بیمارستان استاد شهریار بستان‌آباد انتقال دادند.

هفته گذشته نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان میانه با انجام ۲ عملیات امدادی در محورهای سرچم – اردبیل و جاده قدیم میانه – زنجان به ۲ فقره واژگونی پراید امدادرسانی کرده و ۴ تن از حادثه‌دیدگان را نجات دادند.

نجاتگران پایگاه امداد جاده‌ای شهید حسینی‌تیل جمعیت هلال احمر تسوج نیز در هفته گذشته به چهار نفر حادثه دیده در دو فقره حادثه شامل گیر کردن خودرو در ساحل و آسیب‌دیدگی یک تن از ناحیه دست در کارگاه امدادرسانی کرده و یک تن مصدوم حادثه کارگاهی را برای ادامه درمان به مراکز درمانی انتقال دادند.

این گزارش می‌افزاید، در هفته گذشته نجاتگران شهرهای اسکو، مراغه، بناب و اهر هر کدام با انجام یک عملیات امدادی به ۹ تن حادثه دیده امدادرسانی کرده و ۳ تن از مصدومان را به مراکز درمانی شهرهای تبریز، بناب و اهر انتقال دادند.

این حوادث شامل واژگونی موتورسیکلت در کیلومتر ۱۵ جاده اهر- هوراند، برخورد تریلی با پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۱۵ جاده بناب – عجب‌شیر، واژگونی پراید در کیلومتر ۲ محور مراغه – هشترود جاده فرعی روستای کامل آباد و برخورد تریلی با پژو پارس در کیلومتر ۸۰ جاده تبریز – ارومیه بودند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=2884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.