• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان بستان آباد به اردوی راهین نور اعزام شدند

  • کد خبر : 28980
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۰
۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان بستان آباد به اردوی راهین نور اعزام شدند

۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های آزاد ، پیام نور و علمی کاربردی شهرستان بستان آباد به اردوی راهین نور اعزام شدند.

به گزارش دیار شهریار ۹۰ نفر از دانشجویان دانشگاه های آزاد ، پیام نور بستان آباد و علمی کاربردی تیکمه داش به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

در این اردوی فرهنگی زیارتی که به همت سپاه ناحیه بستان آباد و همکاری دانشگاه های شهرستان بستان آباد برگزار می شود دانشجویان به مدت ۵ روز از مناطق عملیاتی اندیمشک ، فکه ، طلائیه ، شرهانی ، اروند ، دهلاویه و .. بازدید خواهند کرد و در مسیر بازگشت توفیق زیارت حرم حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم را خواهند داشت.

در مراسم بدرقه این کاروان سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل (ره) که جبهه های دفاع مقدس را یک دانشگاه می دانستند افزود: دوران دفاع مقدس و افتخارات آن ماحصل خون هزاران شهید است و اردوهای راهیان نور بستری بسیار مناسبی برای آشنایی نسل جوان با سبک زندگی شهداست.

سرهنگ محمدی افزود: دوران دفاع مقدس شناسنامه انقلاب است و ریشه موفقیت های امروز کشور در مقاومت ها و تلاش های دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه بستان آباد از مسئولین دانشگاه های شهرستان و تمامی افرادی که در برگزاری این اردو همراهی کردند تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدواریم دانشجویان عزیز سال جدید را با اثرات معنوی حاصل از فضای شهدا آغاز کنند و  از رشادت های شهدای بزرگوار درس بگیرند.

در این اردو جناب سرهنگ بلوری و  جناب سرهنگ اسماعلی دوتن از یادگاران دفاع مقدس به عنوان راوی در کاروان ها حضور خواهند داشت.

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=28980

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.