• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
دادستان بستان آباد در جلسه شورای اداری:

با مسئله خرید و فروش آرا در انتخابات به شدت برخورد می کنیم

  • کد خبر : 29063
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹
با مسئله خرید و فروش آرا در انتخابات به شدت برخورد می کنیم

دادستان بستان آباد از برخورد شدیددستگاه قضایی با مساله خرید وفروش رای در انتخابات شوراها خبرداد وافزود: باتوجه به حسایتهای منطقه ای وقومی بعضا شاهد اعمال خلاف قانون در انتخابات شوراهای شهروروستا هستیم که برخورد دستگاه قضایی با متخلفین وبویژه کسانیکه به خرید یافروش رای مردم اقدام کنند بسیار سخت وشدیدخواهد بود.

به گزارش دیار شهریار فرماندار بستان آباد در جلسه شورای اداری این شهرستان از افزایش ۳۰درصدی اعتبارات عمرانی شهرستان در سال۹۶ خبرداد.

بدرشکوهی فرماندار بستان آباد در آخرین جلسه شورای اداری  شهرستان بستان آباد در سال ۹۵ گفت: میزان اعتبارات پیش بینی شده برای عمران وتوسعه شهرستان بیش از ۲۱میلیارد و۸۷۰میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش داشته است.

شکوهی همچنین افزایش سرمایه گذاری بخش خصوصی رادرشهرستان یادآورشد وافزود: از طریق ستاد اقتصادمقاومتی ۸۵ واحد صنعتی برای دریافت تسهیلات به بانکها معرفی شده اند که تاکنون بیش از ۳۶۰ میلیارد ریال برای واحدهای تولیدی، صنعتی وکشاورزی تسهیلات پرداخت شده است.

بدرشکوهی در ادامه از آمادگی کامل شهرستان برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبردادو اگفت: دستگاههای خدمات رسان و امدادی شهرستان درآماده باش کامل قرار دارند وشهرداریها نیز باتمام توان برای حل مشکلات شهر ازجمله آسفالت معابر و کوچه ها اقدام کرده اند.

وی در پایان بااشاره به موقعیت شهرستان و مسافرپذیربودن منطقه خواستار افزایش نظارتها بر کیفیت وقیمت محصولات در شهرستان شدوگفت: باید طوری عمل کنیم که مسافران نوروزی بااطمینان خاطر در شهرستان اقامت و مایحتاج خودرا با قیمت منصفانه تامین کنند.

شیر علیزاده دادستان عمومی وانقلاب بستان آباد نیز در این جلسه بااشاره به انتخابات شوراهای شهروروستا و ریاست جمهوری سواستفاده از اموال دولتی وعمومی در انتخابات و صیانت از آرای مردم را دو خط قرمز مهم دستگاه قضایی شهرستان برشمرد وگفت: مساله اصلی درانتخابات زمینه سازی برای حضورحداکثری مردم است که همه مجریان وناظران انتخابات باید برای تحقق این مهم تلاش کنند.

دادستان عمومی وانقلاب بستان آباد درادامه باتشریح وظایف ومسئولیتهای قانونی ادارت در زمینه انتخابات از روسای ادارات خواست تا مراقبتهای لازم را درخصوص عدم استفاده از امکانات دولتی له یاعلیه فرد یاجناح خاصی در انتخابات معمول داشته و اگر کارمند یا افرادی از مجموعه ادارات دولتی در انتخابات شوراهای اسلامی کاندیدا می شوند بر عملکرد و رفتار آنها نیز در وقت اداری نظارت داشته باشند.

وی درپایان از برخورد شدیددستگاه قضایی با مساله خرید وفروش رای در انتخابات شوراها خبرداد وافزود: باتوجه به حسایتهای منطقه ای وقومی بعضا شاهد اعمال خلاف قانون در انتخابات شوراهای شهروروستا هستیم که برخورد دستگاه قضایی با متخلفین وبویژه کسانیکه به خرید یافروش رای مردم اقدام کنند بسیار سخت وشدیدخواهد بود.

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=29063

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.