• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان در بستان آباد:

کسانی که می گویند اگر شخصیت انقلابی رئیس جمهور شود ،جنگ خواهد شد به مردم آدرس غلط می دهند

  • کد خبر : 29774
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲:۲۴
کسانی که می گویند اگر شخصیت انقلابی رئیس جمهور شود ،جنگ خواهد شد به مردم آدرس غلط می دهند

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور گفت: امروز نه آمریکا شرایط لازم برای تجاوز به ایران را دارد و نه کشور ما از نظر دفاعی انسجام ملی و باورهای اعتقادی در شرایطی است که مورد تجاوز قرار گیرد.

به گزارش دیار شهریار ، نشست روشنگری و بصیرت افزایی به همت کانون بسیج فرهنگیان و بسیج دانش آموزی بستان آباد برگزار شد
درین همایش دکتر شعبانعلی رمضانیان مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور به عنوان سخنران با اشاره به نقش بی بدیل معلمان در بصیرت افزایی جامعه نگاه واقع بینانه به شرایط کشور را خواستار شد.
وی با انتقاد از کسانی که بر مبنای یک تفکر غلط و غیر واقعی کشور را زیر سایه تهدید جنگ نشان میدهند گفت: برخی ها طوری وانمود میکنند که اگر شخصیت ارزشی و انقلابی سکان اداره کشور را به دست گیرد جنگ میشود و آمریکا به ما تهاجم میکند.
وی افزود: امروز نه آمریکا شرایط لازم برای تجاوز به ایران را دارد و نه کشور ما از نظر دفاعی انسجام ملی و باورهای اعتقادی در شرایطی است که مورد تجاوز قرار گیرد.
رمضانیان در ادامه طلاق،اعتیاد،تاخیر در ازدواج جوانان و بیکاری را مشکلات اصلی کشور دانست و افزود جنگ امروز در حوزه اقتصادی است و دشمن امروز ازین طریق سعی در نابودی انقلاب دارد و دولت مردان بایستی ناکارآمدی موجود در این عرصه را جبران کنند.
وی افزود: نگرانی اصلی ما فرصت سوزی های مسئولان و معطل کردن کشور است.
مسئول بسیج فرهنگیان کشور در ادامه بخش اعظمی از مشکلات نظام تعلیم و تربیت را مربوط به نبود اعتبارات دانست و افزود: این که امروز بسیاری از برنامه های تربیتی در آموزش و پرورش کم رنگ شده است و بخش های اساسی این نهاد به بخش خصوصی واگذار میشود و شان معلم و معیشت وی رعایت نمیشود مربوط به مشکلات اقتصادی کشور است و نشان میدهد چالش اصلی کشور در حوزه اقتصاد است.
وی در پایان راه حل برون رفت از مشکلات کشور را استقرار دولتی با گفتمان کار جهادی و انقلابی دانست که بتواند با فعال کردن ظرفیت های بینظیر کشور فضای موجود را تغیر دهد.
همچنین در ابتدای این مراسم سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه بستان آباد ضمن خیر مقدم گویی به ارائه نکاتی در باره با ضرورت افزایش بصیرت به ویژه در میان معلمان پرداخت.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=29774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.