• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
امام جمعه بستان آباد:

تنها راه حل مشکلات کشور توجه به توانمدی های جوانان است

  • کد خبر : 30048
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
تنها راه حل مشکلات کشور توجه به توانمدی های جوانان است

وی افزود: جوانان از فرصت جوانی خود به بهترین شکل استفاده کنند چرا که هر پیشرفت و رشدی در زندگی انسان شکل می گیرد حاصل همین دوره است.

به گزارش دیار شهریار مراسم میلاد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان همزمان با شب میلاد آن حضرت در مسجد المهدی بستان آباد برگزار شد.

در این برنامه که به همت سپاه ناحیه بستان آباد و مشارکت تعدادی از نهادهای فرهنگی شهر برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه نیروی جوانان را یکی از بزرگترین سرمایه های هر جامعه ای توصیف کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی حضرت علی اکبر (ع) را نمونه بارزی از ادب ، متانت، علم و کرامات اخلاقی دانست و گفت: جهت گیری جوانان ما و الگوی آن ها باید این جوان نمونه باشد و نهادهای آموزشی و فرهنگی ما باید توجه داشته باشند در الگو دادن به جوانان دچار اشتباه نشوند.

وی افزود: جوانان از فرصت جوانی خود به بهترین شکل استفاده کنند چرا که هر پیشرفت و رشدی در زندگی انسان شکل می گیرد حاصل همین دوره است.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی تنها راه حل مشکلات کشور را توجه جدی به جوانان و ظرفیت های داخلی عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در شهرسان بستان آباد در بخش دیگری از بیانات خود مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را امری حیاتی دانست و گفت: مردم باید توجه داشته باشند به چه کسی رای میدهند؟!

وی افزود: مبادا به خاطر وعده ریاست گرفتن از مسئولی به کسی رای دهیم چرا که در قبال تک تک آرایی که در انتخابات می دهیم در روز قیامت پاسخگو خواهیم بود.

امام جمعه بستان آباد مردم را به شاخص هایی که مقام معظم رهبری در طی سال های متمادی به مردم گوشزد کرده اند توجه داد و افزود: باید به کسی رای دهیم که درد محرومان جامعه را بداند و درد دین داشته باشد و در طراز انقلاب اسلامی عمل کند.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی در بخش دیگری از بیانات خود با انتقاد از بی توجهی برخی مسئولین به مراسمات مذهبی و مناسبت های دینی گفت: بین مساجد و برخی ادارات نوعی تقسیم کار انجام گرفته است به طوری که برگزاری اعیاد و مراسم شهادت و مناسبت های دینی هیچ اثری از نهادهای فرهنگی و ادارات دیده نمی شود ولی همین ادارات در این روزها که بحث انتخابات مطرح است با تمام ظرفیت مشغول برگزاری مراسمات مختلف هستند.

امام جمعه بستان آباد از شهرداری خواست تا به مناسبت نیمه شعبان فضای شهر را چراغانی و آزین بندی کند تا جشن های نیمه شعبان به شکل زیباتری برگزار شوند.

در بخش های دیگری از این مراسم مداحان اهل بیت (ع) به ارائه مولودی خوانی پرداختند و از جوانان نمونه شهرستان در بخش های مختلف تجلیل به عمل آمد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.