• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بانک کشاورزی آماده تحویل وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان بستان آباد است

  • کد خبر : 301
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
بانک کشاورزی آماده تحویل وجوه گندم خریداری شده از کشاورزان بستان آباد است

به گزارش دیار شهریار احد محمدی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه عاملیت خرید گندم در سال زراعی جاری بر خلاف سال های گذشته به عهده بانک کشاورزی سپرده شده است، افزود: بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک تخصصی فعال در بخش کشاورزی بزرگترین ارائه دهنده خدمات و تسهیلات بانکی به بهره برداران بخش کشاورزی […]

به گزارش دیار شهریار احد محمدی روز چهارشنبه با اشاره به اینکه عاملیت خرید گندم در سال زراعی جاری بر خلاف سال های گذشته به عهده بانک کشاورزی سپرده شده است، افزود: بانک کشاورزی به عنوان تنها بانک تخصصی فعال در بخش کشاورزی بزرگترین ارائه دهنده خدمات و تسهیلات بانکی به بهره برداران بخش کشاورزی محصوب می شود.

وی از آمادگی شعبه بستان آباد بانک کشاورزی برای تحویل وجه گندم به کشاورزان در سطح شهرستان خبر داد و افزود: گندمکاران می توانند وجوه خود را از شعبه مرکزی بستان آباد و چهار شعبه دیگر مستقر در سطح شهرستان دریافت کنند.

محمدی افزود: سامانه ویژه خرید تضمینی گندم بانک کشاورزی در راستای سرعت بخشیدن به عملیات خرید گندم و واریز پول به حساب کشاورزان گندمکار توسط بانک کشاورزی طراحی شده است.

وی از حمایت شعب بانک کشاورزی بستان آباد از کشاورزان این شهرستان خبر داد و افزود: بانک کشاورزی به جهت حمایت از بخش کشاورزی در صورت تسویه بدهی معوقه آماده ارائه تسهیلات جدید به کشاورزان می باشد.

وی عاملیت بانک کشاورزی درخرید گندم را یکی از اقدامات موثر در راستای یکپارچه سازی بخش کشاورزی دانست و افزود: بیشترین تسهیلات و خدمات برای بخش کشاورزی در شهرستان بستان آباد از طریق بانک کشاورزی ارائه می شود.

وی دخیل کردن هر چه بیشتر بانک کشاورزی در طرحهای تخصصی از سوی دولت و افزایش حجم گردش های مالی این بانک را زمینه تقویت اقتصادی بانک کشاورزی عنوان کرد .

وی از ارتقای شعبه مرکزی بانک کشاورزی بستان آباد به درجه یک خبر داد و افزود: این ارتقاء موجب امتیازات خاص برای خدمات رسانی هر چه بهتر به مشتریان و کشاورزان منطقه خواهد شد.

منبع : ایرنا

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.