• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

آزادی یک زندانی جرائم مالی باهمت مردم روستای نوجه ده سادات همزمان با شب های قدر

  • کد خبر : 30488
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۶:۰۷
آزادی یک زندانی جرائم مالی باهمت مردم روستای نوجه ده سادات همزمان با شب های قدر

?همزمان بالیالی پرفیض قدر ، یک زندانی جرائم غیر عمد دیگر که مفتخر به سیادت آل طاها نیز بود با همت مردم خیر روستای نوجه ده سادات، محوریت روحانی محل و همکاری دادستان عمومی وانقلاب بستان آباد به آغوش خانواده بازگشت.

به گزارش دیار شهریار همزمان بالیالی پرفیض قدر ، یک زندانی جرائم غیر عمد دیگر که مفتخر به سیادت آل طاها نیز بود با همت مردم خیر روستای نوجه ده سادات، محوریت روحانی محل و همکاری دادستان عمومی وانقلاب بستان آباد و همچنین ستاددیه استان، از زندان آزاد وبه آغوش خانواده بازگشت.
این سیدزندانی که به دلیل عدم توانایی درپرداخت بدهی خود در زندان به سر می برد به دلیل بیماری وضعف شدید جسمانی بارها در بیمارستان نیز بستری شده بود.
اما با کار خداپسندانه و خیرخواهانه مردم روستای نوجه ده سادات که توسط حجت الاسلام والمسلمین مدرسی یکی از روحانیون خوشنام منطقه هدایت می شد و باراهنمایی و پیگیری شیرعلیزاده دادستان عمومی وانقلاب شهرستان بستان آباد و همکاری تقی زاده مدیرعامل ستاددیه استان، بدهی ۳۰۰ میلیون ریالی این زندانی پرداخت و ازبند بیماری و زندان رهایی یافت.
گفتنی است تقریبا دوماه پیش هم مردم خیر ونیکوکارروستای نوجه ده سادات یک سید زندانی دیگر را که به دلیل ارتکاب قتل غیرعمد در تصادف ر انندگی درزندان بود را با پرداخت دیه دو میلیاردریالی و اخذ رضایت از وراث متوفی ، از زندان آزاد وبه آغوش مادرش بازگردانده بودند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30488

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.