• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد:

برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس نابودی اسرائیل را نزدیک تر می کند

  • کد خبر : 30564
  • ۰۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس نابودی اسرائیل را نزدیک تر می کند

فرمانده سپاه بستان آباد سپس با بیان اینکه روز قدس روز اسلام و روز انقلاب اسلامی است؛ تأکید کرد: فلسطین، غزه و لبنان جبهه ما، خاکریز اول ما و رمز امنیت ماست و بی تفاوتی در این خصوص در آینده سرنوشت نظام تأثیرگذار خواهد بود و هرگونه بی تفاوتی ذلت و زندگی خون باری در پی خواهد داشت، لذا باید به وجب به وجب اطراف خود حساس باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد ضمن محکوم کردن سکوت متولیان به اصطلاح حقوق بشر در قبال فجایع و کشتار مسلمانان توسط رژیم غاصب افزود: آمریکا و انگلیس و تمام همپیمانان آنها به نوعی جنگ احزاب در عراق و سوریه به راه انداخته‌اند تا اینکه اسرائیل را نجات دهند و تا حد توان بتوانند جلوی نفوذ انقلاب اسلامی را سد کنند.

سرهنگ خسین محمدی  تصریح کرد: اما با وجود این قتل عام‌ها و شرارت‌ها جز بیداری ملت‌ها و تنفر امت‌ها چیز دیگری عاید و نصیب آنها نخواهد شد.

وی اظهار کرد: مع الأسف عده ای هم در داخل کشور با دشمنان هم صدا می شوند و در فضای رسانه ای تحلیل هایی ارائه می شود که نصفانه نیست.

محمدی خاطرنشان کرد: امریکایی‌ها با طی هزاران کیلومتر مسافت در منطقه دنبال لشگرکشی و یارگیری هستند و صراحتاً می گویند در این بخش از خاورمیانه ما منافع داریم پس طبیعی است که جمهوری اسلامی ایران نیز دنبال گسترش گفتمان مقاومت و استکبارستیزی در منطقه باشد و توفیقات روز افزون ما در منطقه دشمنان را عصبی کرده است.

فرمانده سپاه بستان آباد  سپس با بیان اینکه روز قدس روز اسلام و روز انقلاب اسلامی است؛ تأکید کرد: فلسطین، غزه و لبنان جبهه ما، خاکریز اول ما و رمز امنیت ماست و بی تفاوتی در این خصوص در آینده سرنوشت نظام تأثیرگذار خواهد بود و هرگونه بی تفاوتی ذلت و زندگی خون باری در پی خواهد داشت، لذا باید به وجب به وجب اطراف خود حساس باشیم.

وی با تمجید از فدارکاری های دلاورمردان سپاه و نیز مدافعان حرم اذعان کرد: اگر این مجاهدت های عظیم سپاهیان و در رأس آنها سردار سلیمانی و مدافعان حرم نبود و اگر نبود جانفشانی‌های این عزیزان و اگر ماشین جنگی دشمن را در حلب متلاشی نمی‌کردند الآن باید در وجب به وجب داخل کشور با دشمنان می‌جنگیدیم.

سرهنگ محمدی همچنین با تقدیر از انجام عملیات موشکی سپاه به مقر داعشی‌ها گفت: موشک‌هایی که توسط سپاه به غرش درآمدند در حقیقت همان سیلی سختی بود که به صورت نامیمون رئیس جمهور آمریکا زده شد.

سرهنگ محمدی افزود: نازم به این رهبر فرزانه و فرمانده کل قوا و نیروهای اصیل و موقع شناس سپاه که جواب عادلانه و جامع و درس به موقع دادند و با رعایت اصول مردانگی نشان دادند که جواب ترقه بازی را اینگونه جواب می دهند و نشان دادند که ما مردان میدان جنگیم و کورکورانه مردم عادی را مورد هدف قرار نمی دهیم.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.