• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
در جلسه شورای آموزش و پرورش بستان آباد مطرح شد؛

مشارکت مردمی در امور آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد

  • کد خبر : 30600
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱:۰۸
مشارکت مردمی در امور آموزش و پرورش مورد توجه قرار بگیرد

فرماندار بستان آباد گفت: اگر ما به قانون آموزش و پرورش مراجعه کنیم مشارکت در همه ارکان آموزش و پرورش دیده می شود و ما با شناسایی افراد خیر و با ایجاد بانک اطلاعاتی خیرین در امرآموزش و پرورش می توانیم از ظرفیت خیرین برای حل مشکل بیشتر بهره مند شویم .

به گزارش دیار شهریار با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش و سایر اعضای شورا ، جلسه شورای آموزش و پرورش منطقه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید .

بدر شکوهی فرماندار بستان آباد  در این جلسه با اشاره به کمبود اعتبارات درآموزش و پرورش و با بیان اینکه بزرگترین دغدغه ما درآموزش و پرورش دغدغه مالی است افزود : اگر ما به قانون آموزش و پرورش مراجعه کنیم مشارکت در همه ارکان آموزش و پرورش دیده می شود و ما با شناسایی افراد خیر و با ایجاد بانک اطلاعاتی خیرین در امرآموزش و پرورش می توانیم از ظرفیت خیرین برای حل مشکل  بیشتر بهره مند شویم .

وی در ادامه با اظهار اینکه رسالت آموزش و پرورش در جامعه بسیار حساس و مهم می باشد و از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است و ایجاد تحول در هر جامعه ای را منوط به تحول در نظام تعلیم و تربیت آن جامعه عنوان کرد و گفت : آموزش و پرورش زیر بنای توسعه کشور است بنابراین برداشتن گام های اساسی یکی از مهم ترین برنامه هایی است که باید در این حوزه مورد توجه قرار گیرد .

امیرهوشنگی در ابتدای این جلسه ضمن خیر مقدم به حضار ، مصوبات جلسه ی گذشته را مرور و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در یک ماه اخیر را ارائه کرد.

وی با طرح دستور جلسه به تشریح برنامه ریزی برای ثبت نام مدارس و نیزجذب کمک های مردمی پرداخت .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30600

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.