• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
معاون پژوهش و برنامه ریزی آموزش و پرورش استان آش در بستان آباد ؛

عدالت آموزشی مورد توجه جدی برنامه ریزی های آموزش و پرورش باشد

  • کد خبر : 30655
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
عدالت آموزشی مورد توجه جدی برنامه ریزی های آموزش و پرورش باشد

عادلانه عمل کردن در ساماندهی نیروی انسانی ، استفاده بهینه از منابع مالی است

به گزارش دیار شهریار جلسه ی جوار مناطق بستان آباد ، سراب ، هریس ، تیکمه داش ، مهربان و خواجه با حضور معاون پژوهش و برنامه ریزی استان و روسای این مناطق در آموزشگاه نمونه دولتی دانش بستان آباد و با محوریت ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ برگزار گردید .

 صمد صمدیان  معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی  در این جلسه گفت : ساماندهی نیروی انسانی یکی از  مهمترین  مولفه ها در آموزش و پرورش است و اگر ما در ساماندهی نیروی انسانی عادلانه وصحیح عمل نمائیم  قطعا  منجر به صرفه جویی بهینه در منابع مالی خواهد شد که درنهایت به توسعه  کشور کمک خواهد کرد.

وی ضمن تشریح طرح ساماندهی نیروی انسانی در سال جدید، آن را چنین ارزیابی کرد که ضمن رعایت حال همکاران فرهنگی ،  به هیچ وجه مانع کیفیت بخشی  وعدالت آموزشی نخواهدشد.

معاون مدیر کل یادآور شد که اداره کل آموزش وپرورش استان در سال گذشته در استفاده بهینه از نیروی انسانی  رتبه دوم کشوری را کسب کرده است که نشان از مدیریت وبرنامه ریزی صحیح  در دستگاه متبوعه ما دارد .

درابتدای این جلسه امیرهوشنگی مدیر آموزش و پرورش بستان آباد گزارشی از وضعیت نیروی انسانی این منطقه بیان کرد و افزود : بدلیل نزدیکی این شهرستان به کلان شهر تبریز ، بیشترین انتقالات دراین منطقه صورت میگیرد ولازم است اداره کل محترم در تامین نیروی انسانی به این منطقه توجه ویژه و خاص داشته باشد .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.