• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت:

ارتقای کیفی رسیدگی به پرونده های ارجاعی اولویت اصلی و مهم این مجموعه در سالجاری است.

  • کد خبر : 30749
  • ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
ارتقای کیفی رسیدگی به پرونده های ارجاعی اولویت اصلی و مهم این مجموعه در سالجاری است.

حکمتعلی مظفری در مراسم تودیع معرفه رئیس دادگستری شهرستان بستان آباد از کاهش موجودی پرونده های دادگستری استان طی شش ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: اولویت اصلی دادگستری استان تسریع در رسیدگی به پرونده ها و نه مختومه کردن آنها به هر قیمت ممکن است. وی با […]

حکمتعلی مظفری در مراسم تودیع معرفه رئیس دادگستری شهرستان بستان آباد از کاهش موجودی پرونده های دادگستری استان طی شش ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و افزود: اولویت اصلی دادگستری استان تسریع در رسیدگی به پرونده ها و نه مختومه کردن آنها به هر قیمت ممکن است.
وی با اشاره به تغییرات اخیر روسای دادگستری شهرستان های آذربایجان شرقی افزود: در سال جاری در ۱۴ حوزه تغییر و تحول مدیریتی صورت می گیرد که این تغییرات بر اساس ارزیابی های سال گذشته و نیازمندی هایی که دادگستری داشته، اتفاق می افتد.
حجت الاسلام مظفری به توسعه شوراهای حل اختلاف در سطح استان اشاره کرد و گفت: توسعه شوراهای حل اختلاف بر اساس میزان ورودی پرونده ها اتفاق می افتد.
وی درباره پرونده تعدادی از اعضای شورای شهر دوره چهارم تبریز نیز گفت: احکام اولیه آنها صادر، ابلاغ شده و تجدید نظرخواهی شده است و در دادگاه تجدیدنظر تعیین وقت شده که طبق قانون پس از آن جلسه محاکماتی گذاشته شود.
مظفری ادامه داد: بعد از محاکمه رای دادگاه صادر شود، منتظر آن جلسه هستیم تا دادگاه تجدید نظر برگزار شود.
لازم به ذکر است در طی این مراسم ، حجت الاسلام جواد علیزاده به عنوان رییس جدید دادگستری این شهرستان معرفی و از زحمات ۱۰ ساله اصغر فکور در این سمت قدردانی شد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.