• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد

شهدا پیرو خالص ولایت بودند و دینشان را به اسلام و خدای متعال ادا کردند و امروز نوبت ماست که از شهدا درس ولایت پذیری بگیریم.

  • کد خبر : 30769
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵
شهدا پیرو خالص ولایت بودند و دینشان را به اسلام و خدای متعال ادا کردند و امروز نوبت ماست که از شهدا درس ولایت پذیری بگیریم.

به گزارش دیار شهریار فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم الحرام به مردم شهید پرور بستان آباد و خانواده های شهدا این ایام را ایام غرور و عزت ملی توصیف کرد و […]

به گزارش دیار شهریار فرمانده سپاه ناحیه بستان آباد در سخرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این شهرستان ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام ماه محرم الحرام به مردم شهید پرور بستان آباد و خانواده های شهدا این ایام را ایام غرور و عزت ملی توصیف کرد و افزود: هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای تبیین آرمان های شهدا و بازخوانی وصیت نامه ها و سفارش های شهداست.و ماه محرم تبلیغ آیین امام حسین ( ع ) و الگو گرفتن از منش و زندگی امام حسین ( ع ) است و ماباید سبک زنگی خودرا مانند سیره معصومین ( ع ) کنیم.

سرهنگ حسین محمدی با اشاره به جان فشانی های شهدا در راه حفاظت از انقلاب گفت: شهدا پیرو خالص ولایت بودند و دینشان را به اسلام و خدای متعال ادا کردند و امروز نوبت ماست که از شهدا درس ولایت پذیری بگیریم.

فرمانده سپاه بستان آباد با اشاره به تلاش دشمنان در سالیان گذشته تا کنون برای از میان برداشتن نظام اسلامی گفت: آمریکا و جریان استکبار از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای از میان برداشتن جمهوری اسلامی کرده است و تاریخ ما پر است از جنایات غربی ها علیه ملت مظلوم ایران اما به حول و قوه الهی ملت ما ایستادند و نگذاشته اند دشمن به اهداف خود دست یابد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30769

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.