• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
فرمانده سپاه عاشورا: اقتصاد مقاومتی نسخه حل مشکلات کشور است

فرمانده سپاه عاشورا گفت: توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش برای حل مشکلات کشور خواهد بود.

  • کد خبر : 30784
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
فرمانده سپاه عاشورا گفت: توجه به الزامات اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفابخش برای حل مشکلات کشور خواهد بود.

سردار غلام عسکرکریمیان روز یکشنبه در یادواره شهدای آبروی محله و شهدای شهرستان بستان آباد و گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی با بیان اینکه وحدت، انسجام، هوشیاری، برنامه ریزی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و بسیجی می تواند رمز موفقیت در تمامی عرصه ها باشد، افزود: تغییر سبک زندگی مردم و […]

سردار غلام عسکرکریمیان روز یکشنبه در یادواره شهدای آبروی محله و شهدای شهرستان بستان آباد و گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی با بیان اینکه وحدت، انسجام، هوشیاری، برنامه ریزی، داشتن روحیه جهادی و انقلابی و بسیجی می تواند رمز موفقیت در تمامی عرصه ها باشد، افزود: تغییر سبک زندگی مردم و فاصله انداختن بین مردم و ارزش های انقلاب اسلامی از خواسته های دشمنان است.
وی با بیان اینکه دشمن با تمام توان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی وارد جنگ شد، افزود: در این جنگ بیش از ۴۴ کشور با کمک های مالی و سخت افزاری و نرم افزاری از صدام حمایت کردند.
وی بصیرت جوانان و ایمان الهی مردم در سایه رهبری امام راحل (ره) را خنثی کننده تمامی توطئه ها و پیروزی مقتدارانه در جنگ هشت ساله عنوان کرد.
فرمانده سپاه عاشورا، توحید مداری و برقراری عدالت و اجرای احکام شرعی و اسلامی و خدمات رسانی به مردم را از شاخص های دیگر انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: پاسداری از خون شهدا و الگوپذیری از آنها باعث بقای انقلاب اسلامی و پیروزی در تمامی عرصه هاست.
وی افزود: تا زمانی که مردم مدافع ارزش های اسلامی و دینی بوده و در راستای حمایت از انقلاب اسلامی قدم برمی دارند توطئه های دشمن بی تاثیر خواهد بود.
وی تهاجم نرم فرهنگی را در پی شکست و ناتوانی دشمن در رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی از برنامه های دشمن عنوان کرد.
یادواره شهدای شهرستان بستان آباد و شهدای آبروی محله و گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید محسن حججی در خیابان ملت شهر بستان آباد با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان و خانواده شهدا و ایثارگران برگزار شد.
شهرستان بستان آباد ۱۴۷ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30784

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.