• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
فرماندار بستان آباد :

روستای ایرانق این شهرستان با توجه به برخورداری از قابلیت های بالای گردشگری باید به یک ناحیه گردشگری تبدیل شود.

  • کد خبر : 30931
  • ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
روستای ایرانق این شهرستان با توجه به برخورداری از قابلیت های بالای گردشگری باید به یک ناحیه گردشگری تبدیل شود.

به گزارش دیار شهریار ، سیدعلی موسوی حسینی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات روستای ایرانق از توابع بخش مرکزی شهرستان بستان آباد افزود: قرار گرفتن در دامنه های زیبای سهند و نزدیکی به پیست اسکی از مزیت های گردشگری این روستا است. وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید برای رسیدگی […]

به گزارش دیار شهریار ، سیدعلی موسوی حسینی روز پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات روستای ایرانق از توابع بخش مرکزی شهرستان بستان آباد افزود: قرار گرفتن در دامنه های زیبای سهند و نزدیکی به پیست اسکی از مزیت های گردشگری این روستا است.
وی با اشاره به خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید برای رسیدگی به مناطق محروم اظهارکرد: دولت تدبیر و امید با نفت۳۰ دلاری اعتبارهای زیادی را برای عمران و آبادانی روستاها اختصاص داده که این امر در طول تاریخ بی سابقه است.
فرماندار بستان آباد یادآوری کرد: تمام تلاش مسئولان این شهرستان در دولت جدید، کاهش مشکلات روستاییان است.
موسوی حسینی ادامه داد: روسای ادارات باید با تلاش بیشتر و شبانه روزی در راستای حل مشکلات گام بردارند و هر کسی در این زمینه کوتاهی کند باید از قطار خدمت رسانی دولت دوازدهم پیاده شود.
وی گفت: خانه ورزش روستایی برای جوانان ایرانق باید در سریعترین زمان توسط اداره ورزش و جوانان این شهرستان با همکاری دهیار روستا احداث شود.
فرماندار بستان آباد با اشاره به وجود معادن پوکه در محدوده روستای ایرانق و ایجاد برخی مشکلات برای منطقه اظهارکرد: واحدهای معدنی موجود در اطراف روستا باید تمام ضوابط قانونی را برای برداشت انجام دهند و اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان باید نسبت به حصارکشی محل دپوی پوکه این معادن تا ۲ ماه آینده اقدام کند.
موسوی حسینی با اعلام اینکه تاکنون فقط ۱۳۴ واحد مسکن روستایی در ایرانق تسهیلات نوسازی مسکن دریافت کرده اند، گفت: انتظار می رود بنیاد مسکن این شهرستان نسبت به نوسازی اماکن روستایی اهتمام بیشتری نشان دهد.
بخشدار مرکزی بستان آباد نیز در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت اعتبارهای اختصاص یافته به این روستا در دولت تدبیر و امید گفت: در طول چهار سال گذشته بیش از ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار به دهیاری روستای ایرانق اختصاص یافته است.
حسن سامع نصایح افزود: چهره روستای ایرانق در طول دوران فعالیت دولت روحانی به طور کلی دگرگون شده و فقط در سال جاری بیش از ۸ هزار و ۳۰۰ مترمربع زیرسازی و آسفالت ریزی در معابر این روستا انجام شده است.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30931

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.