• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
حجت الاسلام و المسلمین رضوی در خطبه های نماز جمعه شهرستان بستان آباد :

نه تنها جمهوری اسلامی ، بلکه اکثر کشورهای منطقه ثبات و امنیت خود را مدیون سپاه پاسداران هستند .

  • کد خبر : 30994
  • ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۴۵
نه تنها جمهوری اسلامی ، بلکه اکثر کشورهای منطقه ثبات و امنیت خود را مدیون سپاه پاسداران هستند .

به گزارش دیار شهریار ،حجت الاسلام رضوی در ابتدای خطبه ها رعایت تقوای الهی و استفاده از این چشمه زلال و جاری را تنها راه رسیدن به درگاه پروردگار احدیت دانستند . ایشان در ادامه معصیت و گناه را باعث از بین رفتن طراوت و شادابی در انسان برشمردند و تصریح کردند ، عزت و […]

به گزارش دیار شهریار ،حجت الاسلام رضوی در ابتدای خطبه ها رعایت تقوای الهی و استفاده از این چشمه زلال و جاری را تنها راه رسیدن به درگاه پروردگار احدیت دانستند .
ایشان در ادامه معصیت و گناه را باعث از بین رفتن طراوت و شادابی در انسان برشمردند و تصریح کردند ، عزت و شرافت انسانی در گرو پاکدامنی و دوری از هرگونه آلودگی می باشد .
خطیب نماز جمعه در ادامه برهم زنندگان ثبات و آرامش کنونی جهان را سران کشورهای دنیا خوانند و گفتند :
عدم مواظبت از شخصیت و بی تقوایی در میان سران کشورهای جهان باعث به وجود آمدن نا آرامی و جنگ و خشونت در جهان شده است .
امام جمعه بستان آباد با اشاره به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا در مورد سپاه پاسداران جمهوری اسلامی گفتند :
نه تنها جمهوری اسلامی ایران ، بلکه اکثر کشورهای منطقه ثبات و آرامش خود را مدیون سپاه هستند ، آمریکا با باطل دانستن پیمان بین المللی و تروریست خواندن سپاه عزیز ، کذابی و دروغگویی خود را بیش از پیش در جهان آشکار ساخت .

ایشان به سخنان رئیس جمهور آمریکاواکنش داده و افزودند: ترامیپ در سخنان خود گفته است که سپاه یک نیروی رهبری است که سعی می کنند سپاه را یک نیروی تروریستی معرفی کنند .
ایشان ادامه دادند : سپاه درحالی که برگردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حق دارد بلکه منطقه هم مدیون سپاه است
وی در ادمه افزود : همچنین ترامپ، آمریکا و اسرائیل ، هم مدیون سپاه است
درحالی که آمریکا و اسرائیل داعش را به وجود آورده است اگر سپاه نبود و در مقابل داعش و کروهک های ترویستی که با قدرت پیشروی میکردند با اقتدار ایستاده نبود الان خود کاخ سفید ، فرانسه و انگلیس هم در خطر بودند . اگر منصافانه بگویند سپاه درحالی که نیروی متخلف نیست بلکه دنیا مدیون سپاه و خدمات سپاه است.
ایشان خاطر نشان کردند آن هایی که القائده و داعش را به وجو آورده و از آن ها حمایت می کنند باید قبول کنند که اگر سپاه سینه سپر نمی کرد عزیزانشان در مقابل ترویست های خشن دنیا پرپر میشدند .
اگر سپاه سینه سپر نمی کرد نه تنها سوریه ، عراق ، افغانستان بلکه از دست همان تروریست های جنایتکار در کشور های اروپایی هم امنیت و آسایش نبود و بایدآمریکا و کل دنیا قدر سپاه و خدمات سپاه را بدانند.
رضوی تصریح کرد :سپاه مثل یک کوه در مقابل دشمن ایستاده است و دشمن بداند که سپاه شکست ناپذیر است و روز به روز به اقتدار سپاه افزوده می‌شود و امتحان خودرا در هشت سال دفاع مقدس پس داده است و در دل همه ی مردم ایران جای دارد.
و همچنین سپاه پاسداران توانسته ریشه داعش را در منطقه بخشکاند و به همین خاطر دشمنان عصبانی و درمانده شده اند.
رضوی درباره افزایش روز افزون اعتماد مردمی به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: محبوبیت و مقبولیت این مجموعه خدمت رسان، رئیس جمهوری آمریکا را به وحشت انداخته است.
خطیب نماز جمعه با اشاره به سخن تاریخی امام خمینی (ره) درباره سپاه که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، اظهار کرد: ‎یقین بدانید این یاوه ‌گویی های ترامپ چیزی از ارزش ها و خدمات بی شائبه و فراموش ناشدنی سپاهیان نکاسته است، بلکه محبوبیت و اعتماد مردم نسبت به این نهاد انقلابی بیشتر نیز شده است و سخنان ترامپ علیه سپاه نشانه اقتدار و عظمت سپاه است
حجت السلام رضوی در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته بهداشت روانی گفتند : علت اصلی مشکلات روانی در جامعه افزایش تشریفات و توقعات نابجا در خانواده ها است و معاشرت ، ورزش و حضور در میان مردم را راه مقابله با این بیماری می باشد .
امام جمعه بستان اباد در پایان با اشاره به اهمیت ایجاد امکانات و رفاه عمومی در جامعه گفتند : خواسته مردم از شوراهای منتخب خود ، عمل به وعده های انتخاباتی و فراهم نمودن شرایط و امکانات جدید در شهر می باشد .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=30994

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.