• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
فرماندار بستان آباد :

اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال برای دهیاری های بستان آباد

  • کد خبر : 31030
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰:۳۰
اختصاص ۲۲۰ میلیارد ریال برای دهیاری های بستان آباد

سید علی موسوی حسینی روز پنجشنبه در حاشیه نشست دهیاران بخش مرکزی شهرستان بستان آباد در گفت و گوی اختصاصی با بیان اینکه در دولت یازدهم اختصاص بیشترین اعتبارات به دهیاری های شهرستان بستان آباد را نسبت به دولت های قبل شاهد بودیم، افزود: بیشتر این اعتبارات در بخش های عمران و آبادی در روستاها […]

سید علی موسوی حسینی روز پنجشنبه در حاشیه نشست دهیاران بخش مرکزی شهرستان بستان آباد در گفت و گوی اختصاصی با بیان اینکه در دولت یازدهم اختصاص بیشترین اعتبارات به دهیاری های شهرستان بستان آباد را نسبت به دولت های قبل شاهد بودیم، افزود: بیشتر این اعتبارات در بخش های عمران و آبادی در روستاها هزینه شده است.
وی با بیان اینکه دهیاران در خط مقدم خدمت رسانی به مردم در روستاها قرار دارند، افزود: دهیاران می توانند با معرفی ظرفیت های روستا برای جذب سرمایه و اشتغال زایی تلاش کنند.
فرماندار شهرستان بستان آباد با بیان اینکه تبریز۲۰۱۸ فرصتی برای شناساندن ظرفیت های شهرستان است، افزود: در این راستا با برنامه ریزی های انجام شده با دهیاران، تلاش می شود از ظرفیت های گردشگری شهرستان در این زمینه استفاده کنیم .
وی از تدارک برگزای جشنواره های مختلف با توجه به ظرفیت های شهرستانی در این منطقه خبر داد و افزود: شهرستان بستان آباد با تولید بیش از ۶۰ هزار تن هویج در استان رتبه اول را به خود اختصاص داده است.
فرماندار شهرستان بستان آباد در ادامه با اشاره به بحران آب از تشکیل کمپین حفاظت از سفره های آبی در این شهرستان خبر داد و افزود: دهیاران می توانند روستائیان را برای استفاده از کمک های دولتی در راستای اجرای سیستم های نوین آبیاری ترغیب کنند.
وی لزوم نوسازی ماشین آلات کشاورزی در راستای کاهش هزینه ها و بالا بردن بهره وری را خواستار شد و اعلام کرد: دولت اعتبارات خوبی در این زمینه تدارک دیده که کشاورزان می توانند از آنها استفاده کنند.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31030

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.