• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
امام جمعه بستان آباد در خطبه های نماز جمعه:

امنیت کشور مدیون مجاهدت نیروهای نظامی، سپاه و مدافعان حرم است

  • کد خبر : 31032
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۱
امنیت کشور مدیون مجاهدت نیروهای نظامی، سپاه و مدافعان حرم است

حجت الاسلام رضوی در ابتدای خطبه ها بی پروایی در انجام گناه و ارتکاب آن در جامعه را باعث توقف پیشرفت های علمی و اخلاقی و معنوی در آن برشمردند و گفتند : انسان گناه کار در برابر شیطان درون خود دست بسته و مطیع خواهد بود . خطیب نماز جمعه بستان آباد اقتدار، شوکت […]

حجت الاسلام رضوی در ابتدای خطبه ها بی پروایی در انجام گناه و ارتکاب آن در جامعه را باعث توقف پیشرفت های علمی و اخلاقی و معنوی در آن برشمردند و گفتند : انسان گناه کار در برابر شیطان درون خود دست بسته و مطیع خواهد بود .
خطیب نماز جمعه بستان آباد اقتدار، شوکت و عظمت انقلاب اسلامی را در سایه ارتباط مردم با پروردگار احدیت و ولایت فقیه دانستند و ترس و واهمه آمریکا و اسراییل را در این مسئله مهم برشمردند .

ایشان با اشاره به سناریوی ایجاد داعش از سوی آمریکا و دشمنان خاطرنشان کردند: داعش برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی طراحی شده بود و اگر امروز به کشورمان نمی توانند چپ نگاه کنند در سایه اقتدار نیروهای نظامی است.
وی ایجاد فاصله بین سپاه و مردم را از اهداف ترامپ و دشمنان عنوان کرد و افزود:  رئیس جمهور آمریکا در سخنان اخیر خود درصدد ایجاد جدایی میان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم بود ، که با عکس العمل به موقع و دندان شکن ملت انقلابی ایران اسلامی ، مواجه گردید و سخنان ترامپ باعث وحدت بیشتر بین مردم و سپاه شد.

خطیب نماز جمعه  با اشاره به حمایت آمریکا و اسراییل و حامیان منطقه ای آنها از جدایی اقلیم کردستان افزودند :
هدف آمریکا و اسراییل از جدایی کردستان ایجاد اسرائیل جدید در منطقه بود که با هوشیاری مردم عراق اهداف شوم آنها نقش بر آب گردید .

ایشان در ادامه با اشاره به فرارسیدن هفته بسیج دانش آموزی و سالروز شهادت دانش آموز شهید حسین فهمیده گفتند :
نیاز امروز نوجوانان و جوانان در جامعه اسلامی استفاده از آرمانها و هدف های شهدای والا مقام می باشد و وجود پایگاههای بسیج مساجد و  دانش آموزی مدارس فرصتی مناسب در جهت پرورش فکری و آموزه های اسلامی آنهاست .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.