• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد

توهین به سپاه توهین به کلیت نظام است

  • کد خبر : 31061
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
توهین به سپاه توهین به کلیت نظام است

به گزارش دیار شهریار ، سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه بستان آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار شهریار  ضمن تبریک هفته ی بسیج که یاد آور دستاورد های شهدای دانش آموز است گفت شهید والا مقام شهید حسین فهمیده زحمات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیده است و جزء اولین ها بودند […]

به گزارش دیار شهریار ، سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه بستان آباد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار دیار شهریار  ضمن تبریک هفته ی بسیج که یاد آور دستاورد های شهدای دانش آموز است گفت شهید والا مقام شهید حسین فهمیده زحمات زیادی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشیده است و جزء اولین ها بودند که با فرمان حضرت امام خمینی ( ره ) به مقابله با دشمنان پرداختند که سند این حرف ۳۶هزار شهید دانش آموز است .

ایشان در ادامه خاطر نشان کردند : بسیج دانش آموزی زیر بنا و زیر ساخت بسیج در جامعه و نقطه ی وصل و اتصال بین سپاه و آموزش و پرورش است .

وی تصریح کرد : امروزه دشمن به فکر فاصله انداختن بین نسل ها فعلی دانش آموز ان با نسل اول انقلاب است .

سرهنگ محمدی افزود : هدف اصلی دشمن دور کردن دانش آموزان از مسیر اصلی انقلاب و انحراف آن ها است .

ایشان به فرارسیدن سالروز ۱۳ آبان اشاره کرده و گفتند : ۱۳ آبان روز تسخیر لانه ی جاسوسی و مبارزه با استکبار جهانی و جزء معجزات فکری حضرت امام خمینی ( ره ) است که در ۳ مقطع و در ۳حادثه اتفاق افتاد که باهویت متفاوت و پیام مشترک همان مبارز با استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار است .

وی در ادامه یاد آور شد : ۱۳ آبان ۵۷ کشتار دانش آموزان و ۱۳ آبان ۵۸ روز تسخیر لانه ی جاسوسی است که این مناسبت ها بهانه ای می شود تا از جنایات قریب به نیم قرن آمریکا و ایادی استکبار جهانی گفته شود .

فرمانده سپاه بستان آباد در ادامه گفت : امروزه وظیفه ی ما شناختاندن جوانان از اهداف عمیق دشمنان نظام انقلاب اسلامی که نمونه های آن همان دشمنی و عداوت با سپاه است .

وی در واکنش به سخنان رئیس جمهور آمریکا گفت : امنیت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  مدیون سپاه است  که توانسته زایده ی فکری آمریکا که همان داعش است را نابود کند .

سرهنگ محمدی تصریح کرد : امروزه توهین به سپاه توهین به کلیت نظام است .

وی ادامه داد : سپاه توانسته دامنه ی آتش تروریست را در منطقه قطع کند و کشوری امن و با آرامش بوجود آورد .

محمدی تصریح کرد : شعار مرگ بر آمریکا شعار نیست عقیده ای است که به یک اقیانوس خروشان تبدیل شده است و یک شعار قرآنی  و یک عقلانی و ایمانی است و نیاز زمانه و ریشه در قرآن دارد (وَ الَّذینَ کَفَرُوا فَتَعْساً لَهُمْ وَ أَضَلَّ أَعْمالَهُمْ : سوره محمد ۸ ) ، ۱۳ آبان روز تداوم و مبارزه با استکبار جهانی ، روز فروریختن هیمنه ی استکبار  ، روز تبلور مرگ بر آمریکا و روز مبارزه با دسیسه های شوم دشمنان است .

محمدی در ادامه با دعوت از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز ۱۳ آبان تصریح کرد: ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم در انقلاب اسلامی ایران است که چندین حادثه را در خود جای داده و حضور مردم و دانش‌آموزان در این روز مشت محکمی بر دهان استکبارخواهند زد.

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.