• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
امام جمعه بستان آباد :

۱۳ ابان روز رودر رویی ملت ایران با استکبار جهانی است.

  • کد خبر : 31066
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
۱۳ ابان روز رودر رویی ملت ایران با استکبار جهانی است.

حجت الاسلام و المسلمین رضوی در ابتدای خطبه ها استفاده از نعمت تقوای الهی را لازمه رشد معنوی و رسیدن به قرب پروردگار احدیت دانستند . خطیب نماز جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به نزدیک شدن اربعین امام حسبن علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت گفتند : اربعین ، روز تحقق […]

حجت الاسلام و المسلمین رضوی در ابتدای خطبه ها استفاده از نعمت تقوای الهی را لازمه رشد معنوی و رسیدن به قرب پروردگار احدیت دانستند .
خطیب نماز جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به نزدیک شدن اربعین امام حسبن علیه السلام و یاران با وفای آن حضرت گفتند :
اربعین ، روز تحقق وعده الهی و نور درخشان تاریخ بشریت و جلوه گر صبر و استقامت اسرای کربلا در مقابل ظلم دستگاه ستمگر بنی امیه و تبلیغات کوبنده امام سجاد ع و حضرت زینب س بر ضد یزیدیان و اثبات آیات بینات خداوند احدیت است .
امام جمعه بستان آباد در ادامه با اشاره به فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان افزودند :
۱۳ ابان روز رو در رویی ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی است . خطیب نماز جمعه امام خمینی ره را اولین صدای رسا و ازادی خواه ملت ایران در برابر ظلم و ستم مستکبران برشمردند و گفتند
شروع ازادی خواهی ملت ایران در مقابل استکبار جهانی اولین بار با فریاد آزادی خواهی ملت ایران توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۴۲ به گوش تمامی ظالمان تاریخ رسید .
حجت الاسلام رضوی در ادامه هدف اصلی آمریکا و استکبار جهانی در ایجاد فتنه و تحریم های ظالمه بر علیه ملت ایران را ایجاد تفرقه و جدایی میان ملت و مسئولین نظان برشمردند و گفتند ملت سرافراز ایران همچون گذشته پشت سر مقام معظم رهبری تمامی نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب و آرزوی آنها را به یاس و ناامیدی مبدل می کنند .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.