• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
فرماندار بستان آباد

ما انقلابمان ، امام مان و رهبر عزیزمان را تنها نمی گذاریم و همیشه در کنار سپاه هستیم و سپاه هم در کنار مردم است .

  • کد خبر : 31077
  • ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
ما انقلابمان ، امام مان و رهبر عزیزمان را تنها نمی گذاریم و همیشه در کنار سپاه هستیم و سپاه هم در کنار مردم است .

موسوی فرماندار بستان اباد در راهپیمایی ۱۳ آبان گفتند:در۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان مدارس خودرا تعطیل کرده و قیام کردند و به امام خمینی ره لبیک گفته و پابه پای امام انقلاب اسلامی را به پیروز رساندد. وی افزود : چون انقلاب اسلامی ایران همیشه در مقابل ظلم و استکبار ایستاده است مورد تاخت و […]

موسوی فرماندار بستان اباد در راهپیمایی ۱۳ آبان گفتند:در۱۳ آبان ۵۷ دانش آموزان مدارس خودرا تعطیل کرده و قیام کردند و به امام خمینی ره لبیک گفته و پابه پای امام انقلاب اسلامی را به پیروز رساندد.

وی افزود : چون انقلاب اسلامی ایران همیشه در مقابل ظلم و استکبار ایستاده است مورد تاخت و تاز دشمن قرارگرفتیم و بعداز انقلاب اسلامی مورد هجوم دشمن به کشور از راه های مختلف مانند فرقه گرایی و قوم گرایی که نهایت آن شروع جنگ ۸سال دفاع مقدس بود که استکبار جهانی کل دنیارا بسیج کرد تا کشور عزیزمان ایران را از بین ببرد ولی همان بسیج و سپاه و مردم و همان دانش آموزان بسیجی درمقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند دشمن ذره ای از خاک ایران عزیمان را تسخیر کند. که این بسیجیان  و دانش آموزان همان سربازان حضرت امام خمینی (ره) هستند که سند این حرف ۳۶هزار شهید دانش آموز است که از جای جای ایران به جبهه های حق علیه باطل رفته و شهید شدند تا امروز ما در امنیت و ارامش زندگی کنیم.

وی به هفته بسیج اشاره  کرد و گفت  : شهید فهمیده با انداختن خود زیر تانک دشمن و با نائل شدن به درجه رفیع شهادت نشان داد که دانش آموزان و فرزندان امام خمینی (ره ) همیشه زنده هستند و تازنده هستند انقلاب اسلامی ایران و کشور عزیزمان ایران همیشه پاینده و سرافراز است و مملکت عزیزمان همیشه در مقابل و ظلم و استکبار جهانی خواهد ایستاد .

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید نوجوان شهید جنگجو گفت : اینان ثمرات حضور بسیج و ثمرات رهبریه حکیمانه حضرت امام خمینی (ره ) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) است.

موسوی تصریح کرد: تاصدای بسیجیان ،دانش آموزان و مردم ولایتمدار و مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هست نمی گذارند تا استکبار جهانی به کشور عزیزمان ایران غلبه کند ، و باحضور همیشگی خود ثابت کردند که در کنار مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) هستند و در تمامی عرصه ها نمی گذارند ایشان تنها بماند.

وی به سخنان سخیفانه ی رئیس جمهور امریکا واکنش نشان داده و افزودند:

امریکا و استکبار جهانی با تروریست خواندن سپاه می خواستند بین مردم و سپاه فاصله بیاندازند در حالی که نقشه ی شوم آن ها برعکس جواب داده و مردم از قبل بیشتر به سپاه عزیز اعتماد کرده  و بین سپاه و مردم و مسئولین اتحاد بیشتر و قوی تر شد .

وی ادامه داد : سپاه توانسته در مقابل ظلم و اسکتبار جهانی باایستد و ریشه ی داعش را نابود کند که این باعث خشم دشمنان شده است .

موسوی افزود : ماامروز در اینجا جمع شدیم تا به گوش جهانیان اللخصوص به گوش استکبار جهانی برسانیم ما انقلابمان ، امام مان و رهبر عزیزمان را تنها نمی گذاریم و همیشه در کنار سپاه هستیم و سپاه هم در کنار مردم است .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31077

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.