• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

جلسه رسیدگی به مشکلات مردم در زمینه بهداشت و درمان

  • کد خبر : 31245
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
جلسه رسیدگی به مشکلات مردم در زمینه بهداشت و درمان

به گزارش دیار شهریار ، جلسه رسیدگی به مشکلات مردم در زمینه بهداشت و درمان باحضور نماینده شهرستان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان و همچنین مردم این شهرستان در محل سالن اجتماعات بیمارستان بستان آباد برگزار شد . در این جلسه وحدتی نماینده مردم بستان آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در […]

به گزارش دیار شهریار ، جلسه رسیدگی به مشکلات مردم در زمینه بهداشت و درمان باحضور نماینده شهرستان و مسئولین شبکه بهداشت و درمان و همچنین مردم این شهرستان در محل سالن اجتماعات بیمارستان بستان آباد برگزار شد .

در این جلسه وحدتی نماینده مردم بستان آباد ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در مورد مشکلات بیمارستان بستان آباد گفت : به دلیل اینکه تعدادی از پزشکان برای تخصص قبول شده و برای تخصص رفته اند با کمی مشکل در بخش اورژانس این بیمارستان برخورد    کرده ایم. و ما این مورد را با دانشگاه علوم پزشکی استان در میان گذاشته ایم، که تعدادی پزشک عمومی به بستان آباد داده می شود تا جایگزین این پزشکان شوند و همچنین دانشگاه علوم پزشکی قول داده است که پزشک طب اورژانس یعنی متخصص طب اورژانس به بستان آباد بدهند که روز شنبه ۲۷آبان ۹۶ در استان پیگیری خواهیم کرد .

وحدتی نماینده مردم بستان آباد در ادامه تصریح کرد : بعد از آمدن متخصص طب اورژانس در بیمارستان بستان آباد بعضی عمل های کوچک و همچنین بعضی مداخله هایی که در تصادفات است و نیاز به متخصص دارد ورود پیدا کنند و مردم عادی مراجعه کننده         می توانند به راحتی به پزشک عمومی مراجعه کنند .

وی ادامه داد : به لطف خدا در این بیمارستان جراحی عمومی  ،متخصص اعصاب و روان ، متخصص قلب ، متخصص عفونی ، متخصص کودکان ، متخصص داخلی و چشم  و همچنین متخصص زنان است و همچنین در تلاش هستیم یک متخصص زنان دیگر را هم برای این بیمارستان بیاوریم تا بیمارستان بیش از پیش راه اندازی شود .

وحدتی یاد آور شد قبلا سونوگرافی در این بیمارستان تعطیل بود ولی به لطف پروردگار الان سونوگرافی ( آقا و خانم ) در بیمارستان بستان آباد است . و همچنین ۴ رشته ی اصلی در این بیمارستان برقرار است تا بتوانیم در آینده ای نزدیک برای همشهریان عزیز خدماتی بهتر ارائه دهیم .

نماینده مردم بستان آباد در این جلسه تصریح کرد : بخش CCU و ICU کاملا آماده است و تجهیزات آن از تهران خریداری شده و در بخش آماده است و با آمدن متخصصین و متخصص قلب ، یک مسئول برایCCU و ICU انتخاب می شود  و این بخش ها با ظرفیت تمام راه اندازی شوند .

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31245

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.