• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
امام جمعه بستان آباد :

امروزه که شاهد برکات بسیج هستیم همان با اخلاص بودن آن است .

  • کد خبر : 31324
  • ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
امروزه که شاهد برکات بسیج هستیم همان با اخلاص بودن آن است .

به گزارش دیار شهریار ، رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در دیدار روسای ادارات و فرماندهان سپاه و بسیج با امام جمعه شهرستان بستان آباد بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج، با تبریک هفته بسیج برتمام امت مسلمان و بخصوص بسیجیان عزیز و تقدیر و تشکر از فرماندهان سپاه و روسای ادارات با اشاره به سخنان […]

به گزارش دیار شهریار ، رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در دیدار روسای ادارات و فرماندهان سپاه و بسیج با امام جمعه شهرستان بستان آباد بمناسبت هفته گرامیداشت بسیج، با تبریک هفته بسیج برتمام امت مسلمان و بخصوص بسیجیان عزیز و تقدیر و تشکر از فرماندهان سپاه و روسای ادارات با اشاره به سخنان حضرت امام خمینی ( ره ) که در باره بسیج فرموده اند و در عین حال آن اوج و عظمتی که در کلام حضرت امام ( ره ) است ، آن اوج و عظمت را نمی توان در جای دیگر یافت .

رضوی تاکید کرد : باید سخنان امام خمینی ( ره ) در ، در و دیوار های شهر نوشته شود و در دیدگان مردم قرار گیرد که یکی از آن سخنان پرگهر همان بسیج شجره ی طیبه است و ریشه ی آن در اعماق تاریخ انبیاء و در اعماق تاریخ اسلام می باشد که شاخه ی آن در جامعه ی کل بشریت ثمره ده می باشد

رضوی در ادامه یاد آور شد : امروزه برکات بسیج را نه تنها در کشور خودمان بلکه  در دنیا نجات بخش شده است.

امام جمعه بستان آباد تصریح کرد : علت اینکه بسیج شجره طیبه شده است چیست ؟ گفت : علی رغم اینکه امکانات در دست بسیج ناچیز بود اما کار های شاهکار انجام دادند که سر آن همان کلام حضرت امام خمینی ( ره ) است .

رضوی ادامه داد : عامل اصلی این برکت و موفقیت از صدر اسلام تاکنون،  عامل اصلی بازهم برمی گردد به فرمایش گهربار امام خمینی ( ره ) که می فرمایند : بسیج لشگر مخلص خداست . وی همچنین بااشاره به سخنان مرحوم  آیت الله علامه طباطبایی که گفته اند : اخلاص گوهری است که اگر دریایی بدون آن باشد قطره ای نمی ارزد و اگر قطره ای با آن باشد دریا ارزش دارد . و بسیج یکی از با خلاص ترین ها است .

رضوی یاد آور شد : امروزه که شاهد برکات بسیج هستیم همان با اخلاص بودن آن است که خداوند لطف و عنایت دارد.

 

 

 

 

انتهای پیام /

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.