• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
فرمانده سپاه بستان آباد :

حضور در بسیج حضور در اردوگاه حضرت سیدالشهدا (ع) است

  • کد خبر : 31428
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
حضور در بسیج حضور در اردوگاه حضرت سیدالشهدا (ع) است

به گزارش دیارشهریار سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه شهرستان بستان آباد در حماسه باشکوه ۵آذر ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج و سالروز ۵ آذر و حماسه پیروزی محور مقاومت علیه توده سرطانی داعش گفت : ۵ آذر یاد آور دلاوری ها؛رشادت ها ، جانفشانی ها و عزت و افتخار و اقتدار است و امنیتی که […]

به گزارش دیارشهریار سرهنگ حسین محمدی فرمانده سپاه شهرستان بستان آباد در حماسه باشکوه ۵آذر ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج و سالروز ۵ آذر و حماسه پیروزی محور مقاومت علیه توده سرطانی داعش گفت : ۵ آذر یاد آور دلاوری ها؛رشادت ها ، جانفشانی ها و عزت و افتخار و اقتدار است و امنیتی که الان در آرامش و راحتی در کشور عزیزمان حاکم است درسایه بسیج می باشد و مامدیون زحمات تک تک بسیجیان عزیز هستیم .
فرمانده سپاه بستان آباد خاطرنشان کرد : حضور گرم و صمیمی شما بسیجیان و مردم ولایتمدار در صحنه مایه ی افتخار و سربلندی است که حضور عاشقانه ، آگاهانه ، انقلابی و خالصانه وارد میدان شده اید و امروز در اینجا حضور پیدا کرده اید .
محمدی ادامه داد : حضوری که سرتاسر خیر و برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است .
حضوری که ۳۸ سال توطئه های بی حد و اندازه ی دشمنان اسلام و انقلاب را پشت دروازه های انقلاب اسلامی گذاشته و آن را میخ کوب کرده است و این حضور ها هستند که باعث نگرانی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی شده است .
فرمانده سپاه بستان آباد تصریح کرد : تشکر ویژه میکنم از حضور شما عزیزان که معادلات و سیاست های غلط استکبار جهانی را بر هم زده و مایه ی یاس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس  جمهوری اسلامی و مایه ی افتخار برای ایران عزیزمان است . آفرین بر شما خواهران و برادران عزیز بسیجی .
سرهنگ محمدی خاطر نشان کرد : امروزه حضور در بسیج حضور در اردوگاه حضرت سیدالشهدا (ع) است .

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31428

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.