• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
امام جمعه بستان آباد :

پاکیزگی و پاکدامنی اولین رمز موفقیت بسیجیان اسلام در طول تاریخ بوده است

  • کد خبر : 31441
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۰
پاکیزگی و پاکدامنی اولین رمز موفقیت بسیجیان اسلام در طول تاریخ بوده است

به گزارش دیار شهریار رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در حماسه باشکوه ۵ آذر ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج گفت : شجره ی طیبه ی بسیج یکی از ابتکارات و برکات وجود حضرت امام خمینی ( ره ) بوده است . که شجره ی طیبه ی بسیج امید محرومان ، و خارچشم دشمنان اسلام […]

به گزارش دیار شهریار رضوی امام جمعه شهرستان بستان آباد در حماسه باشکوه ۵ آذر ضمن تبریک هفته گرامیداشت بسیج گفت : شجره ی طیبه ی بسیج یکی از ابتکارات و برکات وجود حضرت امام خمینی ( ره ) بوده است . که شجره ی طیبه ی بسیج امید محرومان ، و خارچشم دشمنان اسلام است .

وی با اشاره به سخنان پرگهر حضرت امام خمینی ( ره ) که بسیج لشگر مخلص خداست و یکی از ارکان مهم امنیت ، اقتدار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است گفت : حقیقت این است که اگر در این مدت کوتاه بسیج و تفکر بسیجی وجود نداشت قطعا پیکره ی نظام مقدس جمهوری اسلامی دچار آسیب دیدگی و آفت می شد امروزه الحمدالله نه تنها کشور ما از برکات وجود بسیجی و فرهنگ بسیجی به نحو احسن برخوردار و بهره مند است بلکه کشور های دیگر امروزه به فضل خداوند متعال از برکات وجود تفکرات بسیجی بهره مند می شوند .

رضوی در ادامه با اشاره به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) ممکن است آسمان به زمین بیایید ، ممکن است زمین به آسمان برود ولی ممکن نیست وعده ی خداوند احدیت محقق نباشد گفت : اگر مردم ایمان بیاورند و استقامت کنند خداوند مردم را از امداد های غیبی بهره مند می کند .

امام جمعه بستان آباد خاطر نشان کرد : پاکیزگی و پاکدامنی اولین رمز موفقیت بسیجیان اسلام در طول تاریخ بوده است .

رضوی تصریح کرد : ۳۸ سال قدرتمند ترین و مقتدرترین قدرت شیطانه ی دنیا با طاغوت های همراه خود هرچه از دسشان بر می آمد بر این نظام مقدس انجام داده اند از جمله ی آن ها محاصره ی اقتصادی ، جنگ تحمیلی بوده است که شبانه روز تلاش کردند تا به این نظام مقدس آسیب رسانده و آن را شکست دهند ولی نه تنها به هدف های خود نرسیده اند بلکه به تعبیر مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) امروزه اگر مملکت را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم صدها هزار مرتبه در حال پیشرفت و ترقی است .

وی با اشاره به از بین رفتن توده ی سرطانی داعش گفت : هدف آمریکا و استکبار جهانی با به وجود آوردن داعش تجزیه کردن کشورهای منطقه ، ایجاد خاور میانه ی جدید بود و منظورشان از جنایت های بی رحمانه این بود که می خواستند منطقه را به آشوب بکشانند اما نسل جدید ، بسیجیان عزیز در سرتاسر منطقه اعم از عراق و پاکستان و سوریه مخصوصا سرداران رشید اسلام توانستند این آرزوی شیطانی استکبار جهانی را در دلشان بگذارند .

لینک کوتاه : https://diyareshahriar.ir/?p=31441

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.